2022-05-11, 16:56
Medlem
Officialmolles avatar
Ny rökmix på ingång, förhoppningsvis i lager om dryga veckan
Citera
2022-05-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Officialmolle
Ny rökmix på ingång, förhoppningsvis i lager om dryga veckan

Vilket jävla bull. Den var ju på gång förra veckan.
Citera
2022-05-11, 20:25
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Du har rätt. Vad gör man inte om man ej kan bruka någon form av braj pga drogtest/lagen.

Man ångrar det ju bara när det väl är försent. Idiotiskt beteende och jag erkänner det. Men det finns ett litet hopp om att det ska ploppa upp en ny noid som de gamla vanliga som faktiskt var dugliga.

Kände precis samma när jag provade flowerpower i november, jag rökte spice när det fanns så jag ville åt den känslan men det verkar vara något som inte kommer tillbaka.
Citera
2022-05-13, 08:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Smakade pulse ultra blåbär? Kommer inte ihåg att den smakade så mycket. Men minns rökmixarna som Smartbar sålde, de smakade verkligt gott, som godis.
Yes det stod det på förpackningen iaf men den smakade gott som fan! Den var från smartbar
Citera
2022-05-15, 22:29
Medlem
TechoNisses avatar
Har märkt nu när valkyrian är slut hos mig också,att flower power absolut inte du funkar,Blir lite seg men inge mer,spelar ingen roll hur mycket eller lite jag än tar.. något annat kul man kan testa med flower power mixen ist för slänga?
Citera
2022-05-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Har märkt nu när valkyrian är slut hos mig också,att flower power absolut inte du funkar,Blir lite seg men inge mer,spelar ingen roll hur mycket eller lite jag än tar.. något annat kul man kan testa med flower power mixen ist för slänga?

Ja du kan ju testa blanda den med kommande mix lol.

Blev inte ens seg av denna batch flower power. Däremot fick jag en slemhosta som satt i 2 veckor.
Citera
2022-05-16, 22:11
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Ja du kan ju testa blanda den med kommande mix lol.

Blev inte ens seg av denna batch flower power. Däremot fick jag en slemhosta som satt i 2 veckor.
Nä märkte de också, de var nog valkyrian som som gjorde att jag kände något när jag blandade i flower power mixen haha. När kommer nästa batch?äre flower power eller valkyria?
Citera
2022-05-17, 15:36
Medlem
Något nytt om nya mixen som skulle dyka upp?
Citera
2022-05-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo
Något nytt om nya mixen som skulle dyka upp?

Nej dessvärre inte.
Citera
2022-05-17, 18:52
Medlem
Fått ett postförskott reggat i postnord appen med vikt 0,1kg så eventuellt är det ju en ny mix på g inom kort.

Uppdaterar när jag vet något.
Citera
2022-05-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Fått ett postförskott reggat i postnord appen med vikt 0,1kg så eventuellt är det ju en ny mix på g inom kort.

Uppdaterar när jag vet något.

Verkar som att det är någon rökmix med tanke på vikten.

Hoppas det kommer in något denna vecka.
Citera
2022-05-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Verkar som att det är någon rökmix med tanke på vikten.

Hoppas det kommer in något denna vecka.

Eller så reggade han vara fel. Beställde kratom också med postförskott. Kom ett paket idag på 0,3kg men 0kr att betala för att plocka ut. Den som lever får se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in