2013-05-14, 19:56
Bannlyst
För ca 17 dagar sedan kontaktade jag en av Admin här då jag ville han skulle titta på en varning jag fått som jag ansåg felaktig, fick svar att han skulle återkomma om någon dag, inget hände, så jag påminde och fick svar att han skulle titta på saken men han har haft lite mycket att göra just för tillfället.
Dagarna gick och inget hände, så jag skrev till en annan Admin, där fick jag inte ens ett svar.
Brukar det vara på det viset när någon söker kontakt med Admin?
2013-05-14, 20:14
Medlem
AIKDaniels avatar
Admins har troligen jävligt mycket att göra, har upplevt samma sak själv, dvs att jag inte fått något svar på någon månad. Är det så att ingen svarar så kan du göra så här:

https://www.flashback.org/t951568
2013-05-14, 20:19
Bannlyst

Ja steg ett och två har jag gjort, men vetefan om jag orkar bry mig och göra steg tre.
Det är förbannat dålig stil i alla fall.
2013-05-14, 20:39
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken

Ja steg ett och två har jag gjort, men vetefan om jag orkar bry mig och göra steg tre.
Det är förbannat dålig stil i alla fall.

Men har du skickat ett pm till den admin som du först hade kontakt med? Jag missar själv ibland att svara på pm och det är inte avsiktligt, det kan hända om man har mycket att göra. Det verkar enklare än att starta en tråd i Flashback?
2013-05-14, 20:55
Bannlyst
Jag har skickat två PM till den förste Admin och ett PM till en annan Admin.
Och nu gjorde jag det förfärliga tilltaget och startade en tråd, jag ber så förbannat om ursäkt då.
Och sedan tror jag du allt slarvläste vad jag skrev i tråden.
Senast redigerad av fislurken 2013-05-14 kl. 20:58.
2013-05-14, 21:01
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Jag har skickat två PM till den förste Admin och ett PM till en annan Admin.
Och nu gjorde jag det förfärliga tilltaget och startade en tråd, jag ber så förbannat om ursäkt då.
Och sedan tror jag du allt slarvläste vad jag skrev i tråden.
Har du kontaktat moderatorn i fråga och sen inte fått svar från admins på över två veckor går det bra att starta en tråd om det här i Flashback istället, så får du förhoppningsvis svar.
2013-05-14, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Har du kontaktat moderatorn i fråga och sen inte fått svar från admins på över två veckor går det bra att starta en tråd om det här i Flashback istället, så får du förhoppningsvis svar.
Självklart började jag med att kontakta aktuell modrator, där hade vi olika åsikter, därför kontaktade jag Admin (A) lovades svar inom någon dag, då inget hände kontaktade jag igen Admin (A) som var upptagen men skulle återkomma, öven denna gång hände inget så jag kontaktade en annan Admin (B) men han kanske har avlidit för där hörde jag inget.
Efter ett antal dagars väntan så skapade jag denna tråd.
2013-05-14, 22:08
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Självklart började jag med att kontakta aktuell modrator, där hade vi olika åsikter, därför kontaktade jag Admin (A) lovades svar inom någon dag, då inget hände kontaktade jag igen Admin (A) som var upptagen men skulle återkomma, öven denna gång hände inget så jag kontaktade en annan Admin (B) men han kanske har avlidit för där hörde jag inget.
Efter ett antal dagars väntan så skapade jag denna tråd.

Det är nog dessvärre jag som är (A) i det här fallet, vi får ju rätt mycket frågor kring "felaktiga" varningar och din måste ha trillat mellan stolarna - men jag minns den för den var faktiskt lite intressant. Ska kolla på den under morgondagen, återkopplar till dig sen.

admin5
2013-11-20, 09:46
Bannlyst
Mod kan låsa tråden då ärendet är avslutat.
2013-11-20, 12:08
Medlem
ischs avatar
Citat:
Mod kan låsa tråden då ärendet är avslutat.

*Klick*

/isch, mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in