2013-05-14, 15:49
Medlem
Ska ha slut prov i fysik nu på fredag.

Jag undrar om det finns någon snäll individ är på flashback som precis gjort slutprov i fysik.

isåfall, kommer du ihåg nån/några uppgifter där ifrån?

Hade varit väldigt tacksam för lite hjälp
Citera
2013-05-15, 13:11
Medlem
har samma. skulle va gött om nån kunde ge några tips (uppgifter)
Citera
2013-05-15, 13:28
Medlem
Ska inte detta poststas i UNDERFORUMET? Eller gäller det bara om man har rena räkne frågor och dylikt?
Citera
2013-05-15, 13:31
Medlem
Tänkte att det är nog större chans att ni hittar folk med rätt svar där istället!?
Citera
2013-05-15, 19:05
Medlem
Provet skrivs ju inte ett givet datum så NÅGON måste ju ha gjort det?
Citera
2013-05-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av free-cigarill
Provet skrivs ju inte ett givet datum så NÅGON måste ju ha gjort det?

Exakt! Därför skulle det vara perfekt om denna person vill komma fram och hjälpa till
Citera
2013-05-15, 19:54
Medlem
Jag kommer göra det nästa vecka, så skulle ni som har gjort eller kommer göra nu kunna lägga ut det som ni kommer ihåg sen. Det skulle vara jättebra.
Citera
2013-05-15, 23:05
Medlem
Skriver provet på torsdag nästa vecka. Hade varit ytterst tacksam om någon som har gjort provet dela med det han/hon kommer ihåg ;( AKUT
Citera
2013-05-16, 02:46
Medlem
Hazems avatar
Fortfarande ingen som gjort fysikprovet? Ni som ska göra det på fredag, snälla skriv vad som kom sen, särskilt den stora mvg-uppgiften på slutet. Jag gör det torsdag eftermiddag nästa vecka och kan slänga upp det jag kommer ihåg efter det
Senast redigerad av Hazem 2013-05-16 kl. 03:00.
Citera
2013-05-16, 10:54
Medlem
r4ll3s avatar
Gör alla samma prov? Jag har själv gjort provet och tyckte det var ett roligt och enkelt prov. Jag kan, om ni fortfarande vill, skriva ned det jag minns. Men som sagt, det kanske inte är så att alla skriver samma prov.

Enligt provbanken konstruerades det inget nytt prov för i år. Det är något som får mig att misstänka att provbanken skickar ut olika uppgifter till olika skolor.

http://pb-fy.edmeas.napb.se/information/planering.asp
Senast redigerad av r4ll3 2013-05-16 kl. 10:57.
Citera
2013-05-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Gör alla samma prov? Jag har själv gjort provet och tyckte det var ett roligt och enkelt prov. Jag kan, om ni fortfarande vill, skriva ned det jag minns. Men som sagt, det kanske inte är så att alla skriver samma prov.

Enligt provbanken konstruerades det inget nytt prov för i år. Det är något som får mig att misstänka att provbanken skickar ut olika uppgifter till olika skolor.

http://pb-fy.edmeas.napb.se/information/planering.asp

Det skulle vara riktigt schyst om du gjorde det, Har ju provet imorgon och all hjälp som finns skulle uppskattas

Skriv gärna ner alla frågor och sånt du kom ihåg
Citera
2013-05-16, 17:16
Medlem
Hazems avatar
Håller med föregående talare, bara langa så många uppgifter du kommer ihåg så är du grymt schyst. Gärna den stora saftiga frågan på slutet som sagt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in