2013-05-13, 23:11
Bannlyst
jag är oskuld och jag vet inte hur jag ska gå fram liksom. hon skickade två nakenbilder på hennes bröst och fitta. asså jag vill ha sex men jag vet inte liksom hur man kommer dit. hur ska jag göra liksom? jag kan inte liksom säga bara - SKA VI HA SEX? för det låter fel typ
Citera
2013-05-13, 23:13
Medlem
madmike85s avatar
Skriv bara ligga, följt av ett frågetecken.

Tacka mig sen..
Citera
2013-05-13, 23:14
Medlem
Gobigorgohomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexiiiboy2001
jag är oskuld och jag vet inte hur jag ska gå fram liksom. hon skickade två nakenbilder på hennes bröst och fitta. asså jag vill ha sex men jag vet inte liksom hur man kommer dit. hur ska jag göra liksom? jag kan inte liksom säga bara - SKA VI HA SEX? för det låter fel typ

Fråga såhär...

Får jag fresta damen med ett samlag?.
Citera
2013-05-13, 23:15
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Du vet att det är artonårsgräns på FB va?

Han kan ju vara oskuld 18 plussare.

Säger bara som madmike85; "Ligga?" går aldrig fel.

Lycka till!
Citera
2013-05-13, 23:17
Bannlyst
Jag är 18 men jag har dyslexi. Men det är pinsammt ju vad fan
Citera
2013-05-13, 23:19
Medlem
fistvakts avatar
Med tanke på självförtroendet i ditt användarnamn ska det väll inte vara några problem att fråga henne om ett knull?

Ont: Fråga om ni ska hitta på något hos dig eller henne, se till att föräldrarna inte är hemma och se vart det leder.. liksom
Citera
Medlem
toLowerCases avatar
Citat:

För helvete hon har ju redan tagit det stora "steget"
Citera
Medlem
madmike85s avatar
Citat:

Äh, vad kan gå fel?
Någon gång måste du göra det ju, och detta verkar ju vara ett ypperligt tillfälle.
Citera
2013-05-13, 23:20
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:

Om hon är så pass rak på sak att hon skickar nakenbilder innebär det att hon vill knulla dig. Bara beskriv vad du vill göra med henne. Säg typ att du vill komma på hennes stora bröst och att du vill ta henne i tvåan!
Citera
2013-05-13, 23:20
Medlem
Citat:

Har hon skickat sådana bilder till dig så behöver du nog inte skämmas om du frågar... Hon verkar ju på liksom. Svara och knulla lite nu.
Citera
2013-05-13, 23:21
Medlem
soapmasters avatar
Men liksom varför liksom frågar du inte henne om hon liksom kanske vill se en film hos dig eller nåt liksom.

Tips är att liksom planera att ni ska se filmen ganska sent så liksom hon nästan blir tvungen att sova över liksom. Kan ju liksom vara ganska läskigt att veta hur man liksom ska påbörja själva sexet om det är din första gång och du är nervös liksom de blir liksom väldigt mkt lättare liksom om ni båda ligger i sängen och ska sova. Då äre liksom bara att kanske liksom dra handen längs hennes lår eller bara "råka snudda hennes rygg med din erigerade penis" liksom, så följer sexet efter liksom.

Eller så frågar du bara henne om hon har lust att ha sex då det är uppenbarligen det hon vill då hon har skickat massa nakenbilder till dig.(hoppas bara att du verkligen vet att det är en tjej och inte nån som jävlas med dig)
Senast redigerad av soapmaster 2013-05-13 kl. 23:24.
Citera
2013-05-13, 23:25
Medlem
Tyson1993s avatar
Upp med bilderna, annars tror vi dig inte!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in