2013-05-12, 02:34
Medlem
ts.nows avatar
Jag undrar hur farligt det är att röka ett par cigg i månaden? Kanske 4-5 st 2 helger i månaden.
Hur snabbt fastnar man? Jag har för mig att det finns olika styrkor på dom. Vilket märke och styrka skulle ni rekommendera mig som bara vill feströka och absolut inte fastna?

Mvh
Citera
2013-05-12, 02:40
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Fastna lär du absolut inte göra..
Rök typ Marlboro Gold eller ngt sånt
Citera
2013-05-12, 02:47
Medlem
Fiffelsaxs avatar
Du kan nog röka en varje dag utan att fastna.
Det mesta sitter i din egen viljestyrka att inte vilja fastna.
Vill du inte vara beroende eller fastna för tobak... Då är det ju ingen fara

Jag anser mig själv inte som rökare men ändå kan det ju bli att jag feströker/"sällskapsröker" var-varannan helg hahaha.
Citera
2013-05-12, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Jag undrar hur farligt det är att röka ett par cigg i månaden? Kanske 4-5 st 2 helger i månaden.
Hur snabbt fastnar man? Jag har för mig att det finns olika styrkor på dom. Vilket märke och styrka skulle ni rekommendera mig som bara vill feströka och absolut inte fastna?

Mvh

Hur lätt man har för att bli beroende är individuellt. Om du bara ska feströka så tycker jag att du ska röka dom cigaretter du tycker bäst om istället för att gå efter styrka. Håller du dig till den nivå du nämner så ska det inte vara någon fara beroendemässigt.
Jag antar att du dricker den ölsort du tycker är godast när du festar, inte den ölsort där risken att bli alkis är minst. Till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in