Citat:
Ursprungligen postat av rostadhummer
Alltså det jag brukar försöka göra på natten när det slår in är att typ fantisera om något bra typ ett drömliv men ja det brukar inte fungera alla gånger och sömnen blir helt åt helvete brukar typ somna 6-7 på morgonen... pulsen ligger typ på ändå. Stor del av kompiskretsen är typ borta och sånt sen har jag svårt för att dra iväg själv och hitta på något. Är lite granna av den person som vill ha människor runt om kring mig väldigt ofta. Man får se om man lyckas åstadkomma något.
Jag förstår dig, själv brukar jag "spara" fantasin till slut på dagen, då jag ska slappna av inför sömn så att säga. Oftast rinner det av sanden, andra gånger hinner jag tänka början, sen sover jag, lr iaf så minns jag då inget..
Kanske för att uppmärksamma så är jag en ganska i-nuet människa, lr önskar iaf att va det mer och mer, mycket pga mina tankar som spelade mig spratt tidigare i livet
Du kommer hitta din väg för att bota din ångest, känns ganska klyschigt att säga, klarar jag av det, klarar du det med. Men så känns det!
Lycka till!