2013-05-11, 19:56
Medlem
speedcolas avatar
"För att kunna starta trådar och skriva inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg." Varför har denna införts och blir jag bannad om jag ändå försöker eller tas mitt inlägg bara bort? Varför jag frågar så är för att min fråga inte riktigt berör något specifikt under kategorien drogshoppar etc, men jag tror ändå att det är den kategori som är lämpligast för min frågeställning.
Citera
2013-05-11, 20:13
Medlem
micaeles avatar
Du blir inte bannad för att försöka, eftersom forumet inte ens tillåter dig att skapa en tråd eller ett inlägg i berört forum. Klickar du på knappen, möts du endast av en text som meddelar att du ännu inte har rättigheter nog att skriva.

Anledningen till att ha sådana begränsningar, i detta där forum som andra, är att Flashback Forum till först och främst är ett diskussionsforum. Tockna där länk- och handelsforum måtte man förtjäna sig till, varför du måste bidra till det övriga diskussionsklimatet innan du får tillträde. Du är ju bara 73 inlägg ifrån till dags dato, så det kan väl inte vara så svårt att skrapa ihop och vänta med din idé tills dess?
Citera
2013-05-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
"För att kunna starta trådar och skriva inlägg krävs det att man varit medlem på Flashback i minst 6 månader och har skrivit över 200 inlägg." Varför har denna införts och blir jag bannad om jag ändå försöker eller tas mitt inlägg bara bort? Varför jag frågar så är för att min fråga inte riktigt berör något specifikt under kategorien drogshoppar etc, men jag tror ändå att det är den kategori som är lämpligast för min frågeställning.
Som nämnts så är detta ett diskutionsforum och ingen jävla droghandel.Om man är en seriös medlem här som vill vara en del av forumet så är det absolut inga problem att skriva 200 seriösa inlägg på ett halvår.
Citera
2013-05-11, 23:25
Medlem
BigFatCones avatar
En av anledningarna var att innan så skapades det en helvetes massa konton som bara användes för att gröna diverse webshoppar och på så sett skapa legitimitet. Det blir så klart svårare när det krävs så mycket mer än 30 kronor eller tre dagar.

Har man något viktigt angående någon shop så går det utmärkt att kontakta någon som har rättigheter där och be dom skriva.
Citera
2013-05-12, 11:48
Medlem
speedcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En av anledningarna var att innan så skapades det en helvetes massa konton som bara användes för att gröna diverse webshoppar och på så sett skapa legitimitet. Det blir så klart svårare när det krävs så mycket mer än 30 kronor eller tre dagar.

Har man något viktigt angående någon shop så går det utmärkt att kontakta någon som har rättigheter där och be dom skriva.

Okej då förstår jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in