2013-05-11, 09:48
Medlem
Nemesis457s avatar
Jag, liksom de flesta killar, älskar bröst. I synnerhet lite större bröst.
Men efter att jag gängat ett antal tjejer med riktigt stora bröst (nu pratar vi DD och uppåt) så infinner sig en viss besvikelse. Brösten e nice, men resten?

Är det så att tjejerna tror att deras bröst gör liksom jobbet i sängen för dem så de tycker inte de behöver anstränga sig?

Tjejer med stora bröst har heller sällan (aldrig?) en kurvig stjärt, utan är ofta helt platta.
Dessutom finns det lite fog för ju större bröst ju mindre i skallen.

Nej, hellre bröst i storleken b,c,d-kupa och fortfarande lite stjärt att ta på och vild i sängen - än en jävla ko
Citera
2013-05-11, 10:00
Medlem
One night stands e ju sällan bra.

Men jag gängade en underklädds modell för ett år sedan (inte ngn större kändis utan en vanlig modell som tar 1000 kr per shot)

Hon hade D och fin slank form, silikon såklart men det gör inte mig något. Jävlar vad hon kunde knulla! Undrar hur hon blivit så bra

Du har nog haft otur eller så har du knullat fläsklisor som inte orkar göra något i sängen.
Citera
2013-05-11, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cibus
One night stands e ju sällan bra.

Men jag gängade en underklädds modell för ett år sedan (inte ngn större kändis utan en vanlig modell som tar 1000 kr per shot)

Hon hade D och fin slank form, silikon såklart men det gör inte mig något. Jävlar vad hon kunde knulla! Undrar hur hon blivit så bra

Du har nog haft otur eller så har du knullat fläsklisor som inte orkar göra något i sängen.

Hon kanske blev sexuellt utnyttjad so barn eller har hon vart med om en våldtäkt i sitt liv. Oftast efter sådana hemska upplevelser så släpper allt det oskyldiga i henne och hon knullar som aldrig förr.
Citera
2013-05-11, 10:30
Medlem
Nedomanskys avatar
Det kanske är med storpattade kvinnor som det är med storkukade män, de tror att enbart storleken gör dem till bra ligg....
Citera
2013-05-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hon kanske blev sexuellt utnyttjad so barn eller har hon vart med om en våldtäkt i sitt liv. Oftast efter sådana hemska upplevelser så släpper allt det oskyldiga i henne och hon knullar som aldrig förr.

Jösses vad dina fantasier drog iväg. Nej jag tror hon bara legat runt en del
Citera
2013-05-11, 10:58
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457

Är det så att tjejerna tror att deras bröst gör liksom jobbet i sängen för dem så de tycker inte de behöver anstränga sig?

Det var bland det dummaste jag har hört.
Slumpen som spelar in att det i ditt fall just är storbröstade tjejer som är trista i sängen skulle jag säga.
Citera
2013-05-11, 11:03
Medlem
Biotopes avatar
Det där har jag aldrig upplevt själv, jag har haft bra sex tjer av olika storlekar(i bröstväg), tycker nog att det är lika vanligt med tjejer som har små bröst och är tråkiga.

Det är som ett tidigare inlägg skrev att det är slumpen som spelar in.
Citera
2013-05-11, 11:07
Medlem
Bandoliers avatar
Min erfarenhet är snarare tvärtom. Ibland upplever jag det nästan som att storbröstade kvinnor är ännu mer hormonstinna och därmed kåtare. Fast jag inser att det antagligen är något jag själv skapar i mina tankar...
Citera
2013-05-11, 11:25
Medlem
anjer2s avatar
Tror inte att det finns ett samband mellan bröststorlek och förmåga i sängen. Du har nog bara haft otur helt enkelt.
Citera
2013-05-11, 13:47
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457
Jag, liksom de flesta killar, älskar bröst. I synnerhet lite större bröst.
Men efter att jag gängat ett antal tjejer med riktigt stora bröst (nu pratar vi DD och uppåt) så infinner sig en viss besvikelse. Brösten e nice, men resten?

Tjejer med stora bröst har heller sällan (aldrig?) en kurvig stjärt, utan är ofta helt platta.
Dessutom finns det lite fog för ju större bröst ju mindre i skallen.

Nej, hellre bröst i storleken b,c,d-kupa och fortfarande lite stjärt att ta på och vild i sängen - än en jävla ko
Det fetmarkerade stämmer ju inte alls. Skulle snarare säga att det är vanligare att kvinnor med stora bröst även har lite rundare rumpor. Menar då inte fetton utan klassiskt "timglasformade" kroppar.

Håller för övrigt inte heller med om att kvinnor med stora bröst skulle vara tråkigare i sängen. Är nog bara du som har haft otur.
Citera
2013-05-11, 14:01
Bannlyst
Min personliga erfarenhet talar om motsatsen.
Citera
2013-05-11, 14:21
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Det kanske är med storpattade kvinnor som det är med storkukade män, de tror att enbart storleken gör dem till bra ligg....

+1!! Min erfarenhet av sex med silikonbrudar är att de tycks tro att deras utseende ska göra jobbet i sängen. Känns som att knulla en docka som bara ligger där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in