Hej nu är det så att jag har ett problem.. inom en tid kommer jag inte ha någonstans att ta vägen och jag vet inte vad jag ska göra.. jag har under det senaste året bott i en lägenhet då jag försökt plugga upp några ämnen då jag hade problem med skolan förut men nu vet jag inte hur länge jag får ha kvar den här lägenheten då det egentligen är en studentlägenhet fast det bara är jag som bor i den. När jag inte får va kvar har jag ingenstans att ta vägen.. det funkar inte att bo hos mamma då vi bråkar och står och skriker på varandra, dels så bor hon i en 2a så det finns inte ens plats nånstans. Mamma har redan sen förut rätt högt blodtryck av olika orsaker men mycket av det är stress och om jag blir tvungen att bo där så kommer det bara bli värre eftersom det blir en sån stel stämning som om man bara går och väntar på att det ska bli bråk. Jag vet att många av er skulle säga att jag ska skaffa jobb men har fortfarande problem med skolan som jag måste lösa och jag vet inte hur lång tid det tar och jag bor i en liten jävla "stad" med massa alkoholister o skit och finns nog väldigt lite jobb.
Vad ska jag göra?? kan soc hjälpa mig med lägenhet tro tills jag åtminstone kanske på nått sätt lyckats fixa skolan och sen studera vidare eller söka jobb för jag kommer inte ha nånstans att ta vägen då mamma inte VILL ha mig hemma hos henne på grund av tjafs och för att hon själv har jävligt dåligt ställt nu.. det här går runt i huvet på mig konstant och kan fan inte tänka på nåt annat..
liksom vad krävs för att man ska få en lägenhet av soc? hör ju olika överallt..
Vad ska jag göra?? kan soc hjälpa mig med lägenhet tro tills jag åtminstone kanske på nått sätt lyckats fixa skolan och sen studera vidare eller söka jobb för jag kommer inte ha nånstans att ta vägen då mamma inte VILL ha mig hemma hos henne på grund av tjafs och för att hon själv har jävligt dåligt ställt nu.. det här går runt i huvet på mig konstant och kan fan inte tänka på nåt annat..
liksom vad krävs för att man ska få en lägenhet av soc? hör ju olika överallt..