2013-05-10, 13:27
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorPrimarius
Var det inte ägandet av vissa specifika klubbar de krigade om den gången? Eller är det någon anser sig ha monopol på hela sexklubbsmarknaden i Stockholm?
Ja, Carl Serung hade ett imperium av flera klubbar. När han var tvungen att fly så tog hans medhjälpare över och det blev kaos. Teorier var att Carl ville ha tillbaka eller ha betalt.

Lyssna på den här http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/179467?programid=2519 Helt klart värt att lyssna på!
Citera
2013-05-10, 14:54
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuskelMania
http://www.millemarkovic.org/ <-- vad i helvete var det jag läste nysss?

Förstod du något?
Citera
2013-05-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Förstod du något?

Jag tycker det mest upprörande var att han som jag upfattar det heter Transan, har stulit "origanala materialen och levererat dem till kungen" What??

Helt priceless hemsida, fredagsunderhållning på hög nivå
Citera
2013-05-10, 16:00
Bannlyst
Antagligen inget samband men ändå värt att nämna är att bara elva minuter före skotten inatt mot klubben hade flera skott avlossats mot en lägenhet i Högdalen.
Citera
2013-05-10, 16:44
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Antagligen inget samband men ändå värt att nämna är att bara elva minuter före skotten inatt mot klubben hade flera skott avlossats mot en lägenhet i Högdalen.
Har lägenheten i Högdalen och Privé någon koppling?
Citera
2013-05-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S

Yes och där har du nog en rätt klockren koppling
Citera
2013-05-10, 17:42
Medlem
MrsMagoos avatar
Försäkringskassans dom M*lle Mark*vic
Han har också erkänt att han alltsedan årsskiftet 2006/2007 blev anlitad som uppdragstagare mot en ersättning på tio procent av vinsten i bolagen S*ix Rec*ation AB samt Sl*x Recr*ation KB vilken huvudsaklig verksamhet bestod av äga och driva de i Stockholm belägna clubarna Club L*dy och Club Pr*ve Att M*lle Markov*c var faktisk företrädare för företagen Slix Recr*tion AB s*n Slix Recr*ation KB i vart fall under 2007 fastslogs i dom B 20219-07 meddela i Stockholm 08-06-18 och ej ändrad i Svea Hovrätt. Det innebär att han bedöm ha haft ett reellt inflytande på över klubbverksamheten och dess ekonomi som uppdragstagare. För detta dömdes han bland annat till grovt bokföringsbrott, grovt skattebrott, försvårande av skattekontroll till 2 1/2 års fängelse. Intäkterna uppgick till tiotals miljoner kronor och var bland annat länkad till ett i ING-BANK i Nederländerna.
Slix R*creation KB har även upptaxerats för inkomståren 2005, 2006,2007 på delvis på grundval att Skatteverket anser att han agerat som konsult alltsedan 2005 det vill säga två år tidigare än vad han själv medgivit, Till stöd för detta har Skatteverket bland annat konstaterat att en anställd vid bolaget Slix R*creation AB har medverkat till utbetalningar till Mi*le Mark*vic,
T 931-11

B 5445-09 En tidigare Bandidosmedlem döms för mordförsök
Bråk om skuld ledde till knivslagsmål, punkterad lunga och en skadad njure. Den tidigare Bandidosmedlemmen döms för mordförsök.

Han bad därför en annan Bandidosmedlem, B*delt,
VittnetMich*el B*delt har uppgett att han stod emellan S*mmy Z*bel och Andr* Al-Nassr och att
Andr* Al-Nas*'r därför inte kan ha huggit kniven i S*mmy Z*bel.

https://www.flashback.org/t1550864
B 5445-09 här
https://anonfiles.com/file/56de9b4f12b030f5bc890e392d6a5c6f

Ovänskapen är oundviklig mellan MM och B*delt.

Citat:
[url] <-- vad i helvete var det jag läste nysss?
Ja, det ser ju inte särskilt vänskapligt ut mellan dessa parter direkt.
Har man en koppling här tro eller är det någon/några helt andra som har agenda emot B*delt.
Handlar det om en skuld kanske?
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-05-10 kl. 18:17.
Citera
2013-05-10, 18:38
Medlem
MuskelManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Förstod du något?

Haha nej Jag fick kapitulera halvvägs in i texten. Mille lurade in mig i en komplex labyrint där stavfel och orimliga resonemang regerade.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja, det ser ju inte särskilt vänskapligt ut mellan dessa parter direkt.
Har man en koppling här tro eller är det någon/några helt andra som har agenda emot B*delt.
Handlar det om en skuld kanske?

Hela sidan liknande en anslagstavla för Mille, där han i sina vredes stunder fyller på med mera galenskaper. Han tycks inte ens redigera gammal info, utan bara lagt på mer och mer av sitt eget vansinne. Fantastiskt roligt att läsa dock
Citera
2013-05-10, 18:38
Medlem
Mythknaeckarns avatar
Citat:
http://www.millemarkovic.org/ <-- vad i helvete var det jag läste nysss?

Om inte det där är en krigsförklaring så vete fan...
Gjorde ont i ögonen att läsa texten dock, föga förvånande. Mille hade nog många frånvarotimmar i plugget.
Citera
2013-05-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
B 5445-09 här
https://anonfiles.com/file/56de9b4f12b030f5bc890e392d6a5c6f
Det var nog en av de största totalsågningarna jag har sett i ett mål om mordförsök och ett straff på sju års fängelse!
Det här är i princip hela hovrättsdomen:
Citat:
Michae* Badel* har uppgett att han stod emellan Samm* Zabe* och Andr* Al-Nasse* och att Andr* Al-Nasse* därför inte kan ha huggit kniven i Samm* Zabe*. Dessa uppgifter vinner inte stöd i vad Samm* Zabe* och Andr* Al-Nasse* har berättat. För hovrätten framstår uppgifterna som sanningslösa. Vad som förekommit i hovrätten föranleder inte annan bedömning än den som tingsrätten gjort i något avseende. Dess dom ska därför fastställas.
Avfärdat med sex ord! Tydligare kan det inte sägas...
Citera
2013-05-10, 19:04
Bannlyst
Jag gissar nog på utpressning
Citera
2013-05-10, 19:32
Medlem
dayms avatar
Vadå strippklubb? Är väl mer av en bordell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in