2013-05-10, 01:04
Medlem
Hej!

Min mamma ska gifta sig i sommar och jag planerar en överraskning till henne på den stora dagen (lyxig tjej-morgon med fix av hår och make-up med champagne m.m.). Mammas önskebil just nu är en Vit Audi A3 cab med röd skinnklädsel och jag skulle verkligen vilja få tag på en sådan (eller liknande) att hyra för dagen/morgonen. Min fråga till er nu är alltså om ni vet vart eller av vem jag skulle kunna få tag på en sådan? Vart kan man söka (har googlat hela kvällen utan resultat) eller vem man kan fråga? Kanske någon av er äger en sådan och skulle vilja tjäna lite extra pengar och hjälpa en dotter i nöd? Även tips på bra make-up artister i Stockholm önskas.

Tack på förhand från en dotter i nöd!
Citera
2013-05-10, 01:21
Medlem
colabulles avatar
Inte för att köra din mammas önskan i botten men tror inte Audi har A3 med röd klädsel som standard eller till val. Sedan tycker jag personligen att ha en Audi A3 till ett bröllop är löjligt, mina päron hade en antik Bentley, Men hey alla tycker olika, sedan måste ju din mamma ha väninnor eller tjej kompisar, slå dig ihop med dem så får du mera hjälp samt mera pengar att handla med, annars kan du ju testa att maila ett väldigt välformulerat mail till Audi i Sverige eller Audi i din stad, eller lägga annons på blocket samt bilföraren eller här.

Men lycka till med allt.
Citera
2013-05-10, 01:54
Medlem
A3:an finns med röd klädsel. Bilen är inte till bröllopet om du läser ovan utan att åka med till frisören eftersom mamma funderar på att själv införskaffa en sådan (därför det roliga med idén). Jag har mailat Audi i Stockholm redan men tack för det ohjälpsamma svaret
Citera
2013-05-10, 02:00
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenninge
A3:an finns med röd klädsel. Bilen är inte till bröllopet om du läser ovan utan att åka med till frisören eftersom mamma funderar på att själv införskaffa en sådan (därför det roliga med idén). Jag har mailat Audi i Stockholm redan men tack för det ohjälpsamma svaret

Varför ska du hyra en cab när du ändå inte kan åka nercabbat med bröllopsfrillan?
Citera
2013-05-10, 02:04
Medlem
Till frisören? Sväng genom stan?
Vet du nån bil eller är du bara intressera av mina tankar?
Citera
2013-05-10, 15:39
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenninge
Till frisören? Sväng genom stan?
Vet du nån bil eller är du bara intressera av mina tankar?

Oavsett om jag har en bil eller inte så är jag ointresserad av att hjälpa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in