2016-11-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det ser ut som om hon har inlägg i baken, faktiskt. Den står ut på ett onaturligt sätt. Tragiskt.

Syftar "den" på din kuk? Det är lugnt, man får tända på onaturlig skönhet också...
Citera
2016-11-21, 15:01
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
Hur fan kan ni sitta och hata på Rebecca? Utan tvekan den snyggaste, vackraste och mest perfekta kvinna i Sverige! Är nära vän med hennes småsystrar och träffat Rebecca sjukt många gånger och måste säga att hon är bland de trevligaste personerna jag träffat. Skäms på er att ni snackar skit om hennes kropp då den är inget mindre än gudomlig!
Fast det är ju inte HENNES kropp, det är en produkt skapad av plastkirurger.
Citera
2016-11-21, 15:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Är nära vän med hennes småsystrar och träffat Rebecca sjukt många gånger och måste säga att hon är bland de trevligaste personerna jag träffat.

Jag håller med dig i sak men undrar mest hur många gånger "sjukt många" är?
Citera
2016-11-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag håller med dig i sak men undrar mest hur många gånger "sjukt många" är?

Bodde granne med henne och hennes familj när jag var mindre. Är i samma ålder som hennes småsyskon och umgås regelbundet med dom. Kan säga att hon kan mitt namn och hälsar på mig och pratar när vi ses. Sjukt många är flera hundra gånger kan jag säga Varit regelbundet cumtarget under en lång period
Citera
2016-11-22, 15:33
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Hur fan kan ni sitta och hata på Rebecca? Utan tvekan den snyggaste, vackraste och mest perfekta kvinna i Sverige! Är nära vän med hennes småsystrar och träffat Rebecca sjukt många gånger och måste säga att hon är bland de trevligaste personerna jag träffat. Skäms på er att ni snackar skit om hennes kropp då den är inget mindre än gudomlig!

Det heter "hata Rebecca". Inte "hata på Rebecca".
Citera
2016-11-22, 18:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Bodde granne med henne och hennes familj när jag var mindre. Är i samma ålder som hennes småsyskon och umgås regelbundet med dom. Kan säga att hon kan mitt namn och hälsar på mig och pratar när vi ses. Sjukt många är flera hundra gånger kan jag säga Varit regelbundet cumtarget under en lång period

Så Rebecca Simonsson eller vad hon nu kallar sig, vet vad du heter? God damn. Hur ska du kunna toppa detta? Ditt liv är fullbordat skulle man kunna säga. Vad ska du göra med all din resterande tid?
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2016-11-22, 20:26
Avslutat konto
Diskussioner om Rebecca Stellas utseende tas från och med nu i (FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder.

/Moderator
2016-12-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Så Rebecca Simonsson eller vad hon nu kallar sig, vet vad du heter? God damn. Hur ska du kunna toppa detta? Ditt liv är fullbordat skulle man kunna säga. Vad ska du göra med all din resterande tid?

Hahah jag är jävligt nöjd med mig Känner många som är avundsjuka på mig då Rebecca klart är en av Sveriges snyggaste
Citera
2018-02-03, 13:16
Medlem
Rebecca har blivit mamma för första gången. På fredagskvällen berättade hon på Instagram att hon var på väg till bb för att föda. Och elva timmar senare la hon upp en bild på familjens senaste tillskott.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...rebecca-stella
Citera
2018-02-03, 13:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Hahah jag är jävligt nöjd med mig Känner många som är avundsjuka på mig då Rebecca klart är en av Sveriges snyggaste

Är det innebandy laget med 14åriga och finniga småpojkar som blir avundsjuka då eller?
Citera
2018-04-11, 03:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Hennes gamla blogg på expressen.se verkar vara raderad?
Citera
2018-04-11, 20:33
Medlem
Vem är Vanessa hon poddar med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här