2013-05-09, 22:14
Medlem
Godkväll

Har träffat en tjej nu i 8 mån ca och vi varit ihop 7 av dem. Hon har aldrig någonsin fått orgasm, fine tänker ni, vissa tjejer får aldrig det, men jag har gett mig tusan på att lyckas.

Har tidigare haft förhållanden med tjejer som aldrig kommit förr men fått dem att komma tillslut ändå och då inga engångsorgasmer utan regelbundet.

Hon har varit sjukt nära många ggr, men när hon är jättenära så blir hon typ medveten om det lr vad man ska säga och det försvinner, antagligen någon mental spärr.

Jag är utan att skryta väldigt duktig i sängen, baserar det inte endast på att alla tjejer jag varit med alltid varit nöjda utan som ovanstående jag fått många tjejer att komma som aldrig ens varit nära. Jag älskar även att slicka och mitt huvudfokus är alltid tjejen vilket många av de verkar ovana vid.

Jag har köpt vibratorer en vanlig stav och en g punkts. Dessa gillade hon inte alls och tyckte inte det var skönt. Kan även tillägga att hon inte onanerar alls, hon säger att det inte ger henne något (hon är gillar förövrigt närhet och blir kåtare av att man liggre över henne stilla med kuken i henne än att verkligen gå loss och slicka henne tills hon är plaskvåt "jo det är skönt att bli slickad men du är ju inte nära mig då så inte samma sak".

Så närhet är viktigt, det har vi klarlagt. Vi har väldigt öppen kommunikation och diskuterar allt runt sex och vi har i övrigt fruktansvärt bra sex. Jag försöker få henne att ge det en chans med onani för att hon ska lära känna sin kropp bättre, givetvis i babysteps, med att onanera tillsammans osv samt att gör hon det lite själv så blir hon belönad genom ordentligt sex efteråt, alltså förknippa det med något positivt.

Hon har även sjukt hög sexdrift, kan ha sex 6ggr om dagen om hon får det för sig, och är väldigt kåt av sig rent allmänt.

I början av förhållandet när vi hade sex, inget märkvärdigt, hon satt på mig och red och plötsligt plaskade det till och jag hade en stor pöl över skrevet, fontän tänkte jag men för henne kändes det precis som vanligt och då var hon inte ens när att komma.

Jag kom då underfund med för ett par veckor sedan när jag fingrade henne att om jag för ihop benen på henne och lyfter dem uppåt och verkligen stimulerar g punkten a.k.a spidermangreppet, så kan jag framkalla det kännetecknande "ljudet" och ett tu tre så har jag hela handen full av vätska och sist slutade det med en 1x1m stor pöl i sängen, det sprutar inte utan det rinner av henne.

När hon var som kåtast och jag verkligen råpullade henne mot g punkten så e hon jättenära säger hon, och hon tror hon skulle kunna komma om jag fortsätter, men det svåra här är att för att få henne så nära så först vätskan kommer och hon sen är jättenära rör sig om 1-2 minuter frenetiskt fingrande, och att fortsätta med den mjölksyran i armen är inte nådig, jag måste göra det relativt hårt med.

Det enda vi inte har testat i princip är analsex, vi har båda varit anti det hela tiden men ju mer sex vi har och ju mer jag ser hennes fina röv desto bättre blir tanken, hon är inte helt off på ideen heller längre, men kruxet där, är att hon säger hon är något så våldsamt thight så hon undrar om det ens kommer gå, men detta ligger en bra bit in i framtiden ändå innan vi ger oss på det.

Så hur ska jag göra för att få denna fina människa att få känna hur en riktig orgasm känns?

Blev massa text men hoppas någon kan ge mig något tips på saker jag inte redan provat.

Mvh
Citera
2013-05-09, 22:18
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-05-09, 22:34
Medlem
Silversteins avatar
En tjej jag var med var mycket känslig på tuttarna. Det räckte med att leka med ena tutten med handen eller munnen samtidigt som jag knullade eller pullade henne.
Citera
2013-05-10, 19:47
Medlem
25fpss avatar
Kan vara att hon inte kan slappna av med dig så mycket som hon egentligen behöver. För mycket fokus på att fixa orgasm för henne etc.
Citera
2013-05-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25fps
Kan vara att hon inte kan slappna av med dig så mycket som hon egentligen behöver. För mycket fokus på att fixa orgasm för henne etc.

Har alltid varit väldigt noga med att tex säga "ikv ska vi få dig o komma" utan alltid sagt att det är ingen panik, jag ska lyckas men när det blir får vi ju se. Så mitt fokus är alltid att göra det så skönt för henne som det bara går, men fokusen ligger inte på orgasmen i sig, så tror inte detta är problemet tyvärr.
Citera
2013-05-13, 17:30
Medlem
Ge henne en sån här! Jag har precis köpt en sån och ja, det GÅR INTE att hålla emot. Jag köpte den för att en kompis till mig tipsade om den. Hon har haft väldigt svårt att komma. Jag har inte riktigt det problemet men den är helt galen. Den kopplas in eluttaget (finns massa porrklipp som visar liknande).

http://swedishsin.se/sexleksaker/for-bada/magic-wand/stavar/wand-essentials-7-speed-wand-massager-pink.html
Citera
2013-05-14, 00:20
Medlem
rejmans avatar
Fyllesex kanske? Prova dricka lite så hon slappnar av.. Hon får ju tydligen G-punkts orgasm så då är du halvvägs.
Citera
2013-05-16, 06:13
Medlem
Analsex behöver ju inte betyda att du kör in kuken. Ligg på sidan och penetrera henne vaginalt samtidigt som du har ett finger i hennes rumpa kan bli en skön erfarenhet för henne. Om du inte redan har gjort det så köp ett vibratorägg som hon kan ha mot sin klitoris under tiden du penetrerar henne. Det är sakerna som fungerade på min fru.
Citera
2013-05-26, 20:51
Medlem
Jag var med en tjej som "aldrig kommer med någon" för ett tag sen och hon kom första gången vi knulla. Jag fattar det som att ni har rätt hårt sex och du trycker på hon ordentligt. Prova tvärt om! När jag var med den här tjejen så tog jag det extremt lugnt och tjejen gjorde de mesta jobbet med att trycka sin klitta mot mig det ger din tjej tryggheten med att du är nära och hon "styr" över tempo .
Citera
2013-09-21, 09:35
Medlem
TrueRapunzels avatar
Jag har haft väldigt svårt att komma vid sex. Mitt ex kunde bara få mig att komma när han slickade mig, annars gick det inte. Min nuvarande pojkvän har lyckats ge mig många orgasmer, ibland vid oralsex, ibland när han tar mig i missionären och några gånger när jag ridit honom.

Jag älskar att bli pullad av hans fingrar, blir också så våt att det fullkomligt rinner ur mig (men utan att få orgasm). En gång kom jag när han pullade mig samtidigt som han smekte klitoris - wow! Ibland smeker han mig till orgasm och andra gånger använder han en vibrator på mig.

Det kan säkerligen vara bra för tjejen att onanera och verkligen lära känna sin kropp, vad som är skönt och hur hon kan nå orgasm. Det är viktigt att lära sig hur det känns när man närmar sig orgasm och hur man ska gå till väga för att faktiskt komma. Jag har onanerat regelbundet sedan 12 års ålder (är nu 24), så jag vet verkligen hur jag ska nå orgasm på egen hand. Jag får väl dock lite av en mental spärr emellanåt när jag har sex och verkligen vill komma.

De gånger jag kommit vid sex har killen knullat mig länge och rytmiskt, absolut inte ändra tempot och det ska inte gå för snabbt. När jag rider är det lika dant, jag håller ett långsamt rytmiskt tempo. Fortsätt i samma tempo även när hon närmar sig (förutsatt att hon inte ber dig att knulla snabbare). Jag kan även tycka det är jobbigt om det är för upplyst i rummet, känner mig väldigt exponerad och har svårt att slappna av och ge mig hän. Jag har alltid ögonen stängda när jag börjar närma mig orgasm. Fokuserar på hur skönt det är och fantiserar om något riktigt snuskigt, typ att jag blir knullad hårt och att flera grannar hör hur jag stönar högt eller ser oss genom fönstret och att de blir kåta och onanerar. Inspirationen till fantasierna får jag bland annat från porr eller bara genom att låta tankarna flöda. Jag föreställer mig i fantasin hur jag närmar mig att komma och att killen exploderar i en orgasm och sprutar ned mig. Ungefär då brukar jag lyckas komma.

Jag hoppas du lyckas få henne att nå The Big O, du verkar i alla fall angelägen om att få henne att njuta av sex!
Citera
2013-09-22, 12:26
Medlem
Mina erfarenheter.

Ha inte för bråttom. Jag har varit tillsammans med tjejer som vill få kuken i sig så fort som möjlig. Vi har "hållit på" länge och väl utan att de kommit.
Ju längre man kan hålla kuken utanför spelet så har det fungerat mycket bättre. Hos vissa tjejer är det som om deras känsel blir bedövad om man kommer in i henne för tidigt.
Jag var tillsammans med en som älskade att knulla. Hon suktade efter att bli tagen. Problemet var att om man en gång stoppat in den i henne var det omöjligt för henne att få klitorisorgasm.
I det fallet var det mycket mjuk oralsex som gällde. Så hon knappt märkte något och på så vis bygga upp "suget" tills hon inte kunde hålla emot. Mjukt och stilla kanske 30-40 minuter, när hon kom var det bara på med full kraft och sedan in med apparaten.
Det tog lång tid de 30-40 minuterna var bara på slutet. Dessförinnan var det förspel hur länge som helst.
Tröttande?
Fysiskt, ja.
Men värt varenda sekund.
Till saken hörde ett hon alltid tjatade om att få kuken i sig. Men lydde jag henne blev det aldrig bra. Det fanns bara en väg till orgasm för henne, den långa.
Citera
2013-09-23, 23:22
Medlem
doedkos avatar
Varför är det du som ska ge henne orgasm? Värdelöst synsätt. Det bör ligga i hennes eget intresse att ge sig själv en orgasm, och om det inte gör det så är hon kanske inte intresserad av det. Möjligtvis är yngre tjejer mindre intresserade av orgasm och mer intresserade av just närheten, kanske pga oerfarenhet och "oro" att göra fel/göra för mycket/för lite.

Mitt råd är att inte pressa henne. Det ger motsatt effekt. Med tanke på att hon inte ens onanerar själv är hon kanske helt enkelt inte helt sexuellt redo.

Och att du har "fått många tjejer att komma" är totalt ointressant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in