• 2
  • 3
2013-05-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rash200
För att du är omogen.

bra tipps;

Skaffa dig ett liv..
Killen har uppenbarligen problem, ingen anledning till att vara ohyfsad
Citera
2013-05-09, 19:23
Medlem
StanceCarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhallsprojekt
Dock är vi tämligen olika du och jag. Jag kan acceptera att dina intressen, har du svårt att acceptera mina?
Vissa personer lägger VERKLIGEN ner hela sitt liv till datorspel, känner en hel del sådana personer faktiskt. Självklart har jag inget emot de som väljer spel framför annat. Tycker bara att det borde bli lite småtråkigt att sitta hemma och spela dator medans polarna drar på krogen eller någon hemmafest eller dylikt

Själv så kan jag spela lite då och då. Fifa på PS3, och Öl med några polare sitter inte helt fel en Lördagkväll

Och jag accepterar verkligen dina intressen
Senast redigerad av StanceCars 2013-05-09 kl. 19:26.
Citera
2013-05-09, 19:26
Medlem
Lys avatar
Psykologi allmänt > Psykisk hälsa / Mod
Citera
2013-05-09, 19:30
Medlem
StanceCarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
och vem är du och säga att det är mognare att skruva på sin sketna Volvo än att lira datorspel?
Mognare tycker jag verkligen inte att det är

Däremot så tycker jag, eller rättare sagt att vissa kan ta en "paus" från spelandet ett tag, vet faktiskt själv hur det är.
Btw, har ingen sketen Volvo som jag skruvar med. En Subaru Impreza
Citera
2013-05-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StanceCars
Mognare tycker jag verkligen inte att det är

Däremot så tycker jag, eller rättare sagt att vissa kan ta en "paus" från spelandet ett tag, vet faktiskt själv hur det är.
Btw, har ingen sketen Volvo som jag skruvar med. En Subaru Impreza

Då hoppas jag verkligen efter dina uttalanden om acceptans att du tycker folk kan ta pauser från gym/övrig träning samt andra hobbys?
Citera
2013-05-09, 19:57
Medlem
Lubrixs avatar
Förr när jag spelade så kunde jag bli ganska arg när jag spela. Idag blir jag mest bara arg när jag spelar ett spel som jag är rätt bra på, och när vi ska mötas så drygar han bara ut matchen och inte vill slås.. Då blir man rätt frustrerad om man är stressad eller kanske bara ha segat hemma hela dagen. Och sen får man ett pm av honom att man var än noob och att man suger på spelet, då kan jag bli rätt arg. Annars när jag spelar tycker jag att jag är rätt lugn.
Citera
2013-05-10, 13:24
Medlem
Det här har inget med personlighet att göra. Vem som hällst kan bli sur. Men jag tror det har att göra med personliga värderingar att göra eller dataspelsberoende.
Citera
2013-05-10, 14:15
Medlem
Är det du idra?

Skämt åsido, sc2 är väl ett spel som framkallar ilska hos många. Ett tips är att försöka ta en kort paus mellan matcher, det räcker med några minuter då man går och dricker lite vatten, går runt lite eller whatever. Då kommer man ur spelvärlden lite iaf och ilskan sjunker
Citera
2014-06-16, 21:09
Medlem
Ratis avatar
Samma här. Kan köpa ett spel för 500-600:- och spelar det en eller två gånger tills det går åt helvete. Då blir man förbannad och lägger spelet i bokhyllan och öppnar aldrig mer fodralet.
Det blir dyrt i längden men vad fan ska man göra.
Senast redigerad av Rati 2014-06-16 kl. 21:12.
Citera
2014-12-16, 02:10
Medlem
Guy Incognitos avatar
Jag blir nästan bara arg när jag spelar spel, kan bli otroligt förbannad när det inte går som det ska. Det går snabbt över och jag är ganska harmonisk i övrigt. Men just spel, vet inte vad det beror på.
Citera
2014-12-16, 09:53
Medlem
ReVarres avatar
Du tolkar spelet som ett hot för det inte gör som du vill.

Lösning: släpp taget på vad du vill och låt saker vara som de är. Du suger helt enkelt på Starcraft.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in