2013-05-09, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Tränar man enbart utifrån tanken att kvinnor skall tycka om ens kroppstyp så skall man kanske ta sig en tankeställare.

Typ: "Skall den ospecifika definitionen utav hur kvinnor tycker en man skall se ut verkligen avgöra hur jag vill se ut?"

Jag skulle hävda att om nöjesindustrin hade hårt pushat i 10 år för att killar ska se ut som Jim Belushi och John Goodman så hade det varit vad kvinnor hade velat ha. Givetvis hade det fungerat andra hållet med.

Nu trodde du säkert att du var smart/duktig men i själva verket var du en idiot.

VAD är viktigare för oss än att få knulla? Det är ju för fan det vi är skapta för
Citera
2013-05-09, 17:13
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestBabe
Det jag grundade det uttalandet på är att det tar längre tid utan aas, och enligt min åsikt så krävs det mer hängivenhet och uthållighet ju längre tid man får kämpa för att få resultat. Många ger upp (oavsett vad det gäller) om inte resultaten kommer fort nog. Men det jag skriver här är mina personliga åsikter. De allra flesta av dem bygger inte på vetenskapliga studier, och skulle inte hålla i en rättssal.

självklart går det snabbare med aas. men de som är riktigt seriösa o ska tävla i bb är inte mindre hängivna, tvärtom. de vill bara uppnå mål som du inte kan få med aas.

o de får ju kämpa precis lika hårt. speciellt när man nåt sitt genetiska max...
Citera
2013-05-09, 18:12
Medlem
BestBabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
självklart går det snabbare med aas. men de som är riktigt seriösa o ska tävla i bb är inte mindre hängivna, tvärtom. de vill bara uppnå mål som du inte kan få med aas.

o de får ju kämpa precis lika hårt. speciellt när man nåt sitt genetiska max...
Men de personerna är ju hängivna, de kämpar och sliter och tar till det som behövs för att ta dem förbi det genetiskt möjliga till det som egentligen inte är möjligt. Troligen är de också vuxna nog att kalkylera risken mot vinsten.

Jag har väldigt liten kunskap om aas. Men av de jag känner till som använt det så har ingen varit seriöst satsande, utan de har tagit det för att bli stora snabbare. De allra flesta av dem skulle aldrig göra det som krävs för att målmedvetet lägga ner så mycket tid och kraft som det faktiskt tar att bygga samma kropp ren. Och det var såna personer jag siktade på med mitt inlägg.(Även om mitt första inlägg enbart gällde att jag gillar den hängivenhet och det driv som behövs för att bygga ordentligt med muskler, anaboladiskussionen kom senare)

Efter att ha sett en 17 årings snedtändning efter att han druckit under en "kur" så kan jag bara säga att jag personligen hellre skulle se otränad ut resten av mitt liv än att riskera något sånt, riktigt otäck upplevelse.
Citera
2013-05-09, 19:57
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Nu trodde du säkert att du var smart/duktig men i själva verket var du en idiot.

VAD är viktigare för oss än att få knulla? Det är ju för fan det vi är skapta för

Din attityd att helt anpassa dig efter vad kvinnor tycker är svagt, mesigt och jäkligt fjolligt. Främst för att de själva inte har en aning om någonting utan istället gör sina val på känsla och rationaliserar valet därefter. Utöver detta så urholkar du dig själv och du blir som omgivningen vill att du skall vara istället för att vara dig själv och se ut som du själv vill se ut.

Om det enbart är knulla du är ute efter så behöver du knappast träna för att få göra det. Så kan du få tillbaka.
Citera
2013-05-09, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Din attityd att helt anpassa dig efter vad kvinnor tycker är svagt, mesigt och jäkligt fjolligt. Främst för att de själva inte har en aning om någonting utan istället gör sina val på känsla och rationaliserar valet därefter. Utöver detta så urholkar du dig själv och du blir som omgivningen vill att du skall vara istället för att vara dig själv och se ut som du själv vill se ut.

Om det enbart är knulla du är ute efter så behöver du knappast träna för att få göra det. Så kan du få tillbaka.

Jag håller till viss del med dig. Jag tycker själv att det är ganska mesigt när man ser rippade småkillar på gymmet. Själv bulkar jag för fullt fast jag vet att det kanske inte går hem hos damerna. MEN driften att fortplanta sig är ju helt naturlig och jag tror att många omedvetet tränar till stor del för att öka sina chanser att föröka sig.
Citera
2013-05-09, 20:22
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Jag håller till viss del med dig. Jag tycker själv att det är ganska mesigt när man ser rippade småkillar på gymmet. Själv bulkar jag för fullt fast jag vet att det kanske inte går hem hos damerna. MEN driften att fortplanta sig är ju helt naturlig och jag tror att många omedvetet tränar till stor del för att öka sina chanser att föröka sig.

Jaja, jag förstår vad du menar nu.

Jag tror snarare det handlar om kontroll över sig själv att kunna hävda sig själv ifall det skulle behövas och kunna vara mer självständig i vissa situationer. Det om något attraherar ju givetvis kvinnor också eftersom de innerst inne vet att de inte heter Ripley och kan slåss mot aliens ifall de skulle hamna i en sådan situation. Nej men seriöst så finns det alla fördelar med att vara vältränad och ha den där extra kontrollen över fysiska situationer ifall det skulle behövas.

Däremot pushas det för just de rippade lite halvt muskulösa killarna i nöjesvärlden och därav har kvinnorna trott att det är dessa killar som har högst status och det är de som är de bästa att slå till, därav säger de att precis det som pumpas ut i filmer, reklamer och tidningar till just kvinnor.
Citera
2013-05-09, 20:34
Medlem
TheAlamos avatar
BestBabe: Du har fel i allt.

Och vad det gäller tjejer och muskler så gillar alla tjejer muskler, vad de än säger. Sen måste man absolut inte ha mycket muskler eller se ut på nåt specielt sätt alls. Lite definition och hårt arbete räcker för att göra tjejer tokiga i trosorna. Själv tränar jag för att bli grov som en best, hur jag än ser ut så kommer jag attrahera tjejer medan vissa inte kommer nappa.
Citera
2013-05-09, 21:32
Medlem
BestBabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
BestBabe: Du har fel i allt.

Och vad det gäller tjejer och muskler så gillar alla tjejer muskler, vad de än säger. Sen måste man absolut inte ha mycket muskler eller se ut på nåt specielt sätt alls. Lite definition och hårt arbete räcker för att göra tjejer tokiga i trosorna. Själv tränar jag för att bli grov som en best, hur jag än ser ut så kommer jag attrahera tjejer medan vissa inte kommer nappa.

Kan du specificera "allt"?
Citera
2013-05-09, 21:35
Medlem
Oddsarens avatar
Jag tror tjejer föredrar bild C

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/263155_286415544827643_1732898788_n.jpg
Citera
2013-05-09, 22:17
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Men de personerna är ju hängivna, de kämpar och sliter och tar till det som behövs för att ta dem förbi det genetiskt möjliga till det som egentligen inte är möjligt. Troligen är de också vuxna nog att kalkylera risken mot vinsten.

Jag har väldigt liten kunskap om aas. Men av de jag känner till som använt det så har ingen varit seriöst satsande, utan de har tagit det för att bli stora snabbare. De allra flesta av dem skulle aldrig göra det som krävs för att målmedvetet lägga ner så mycket tid och kraft som det faktiskt tar att bygga samma kropp ren. Och det var såna personer jag siktade på med mitt inlägg.(Även om mitt första inlägg enbart gällde att jag gillar den hängivenhet och det driv som behövs för att bygga ordentligt med muskler, anaboladiskussionen kom senare)

Efter att ha sett en 17 årings snedtändning efter att han druckit under en "kur" så kan jag bara säga att jag personligen hellre skulle se otränad ut resten av mitt liv än att riskera något sånt, riktigt otäck upplevelse.

vi kommer ingen vart märker jag. respektera din åsikt.

17åringar ska inte kura. speciellt inte kura o dricka alkohol.. o han va med största säkerhet ett rövhål innan han hoppade på. aas förvandla ingen människa till ett monster som sprit gör
Citera
2013-05-09, 23:01
Medlem
BestBabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
vi kommer ingen vart märker jag. respektera din åsikt.

17åringar ska inte kura. speciellt inte kura o dricka alkohol.. o han va med största säkerhet ett rövhål innan han hoppade på. aas förvandla ingen människa till ett monster som sprit gör
Jag har väldigt bristfälliga kunskaper om aas, så jag har absolut inget säkert att grunda mina åsikter på, det är just bara mina personliga åsikter.

17 åringen däremot har jag känt i säkert 10 år, så att han normalt är en trevlig kille det vet jag. Jag vet som sagt inte mycket om aas, men enligt läkarna som tog hand om den här killen så kan anabola leda till psykoser. Killen blev så vansinnig att det krävdes 3 vuxna karlar för att hindra honom från att skada både sig själv och omgivningen. Han såg saker som inte fanns, och hörde röster, och det tog lång tid innan han blev sig lik igen.

Det kanske är en extremt ovanlig biverkning och att kombinera med alkohol höjer ju säkerligen risken ännu mer, men hoppas alla som använder det vet att det inte är riskfritt iallafall.
Citera
2013-05-10, 08:19
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Jag har väldigt bristfälliga kunskaper om aas, så jag har absolut inget säkert att grunda mina åsikter på, det är just bara mina personliga åsikter.

17 åringen däremot har jag känt i säkert 10 år, så att han normalt är en trevlig kille det vet jag. Jag vet som sagt inte mycket om aas, men enligt läkarna som tog hand om den här killen så kan anabola leda till psykoser. Killen blev så vansinnig att det krävdes 3 vuxna karlar för att hindra honom från att skada både sig själv och omgivningen. Han såg saker som inte fanns, och hörde röster, och det tog lång tid innan han blev sig lik igen.

Det kanske är en extremt ovanlig biverkning och att kombinera med alkohol höjer ju säkerligen risken ännu mer, men hoppas alla som använder det vet att det inte är riskfritt iallafall.

han måste kört nån drog oxå.eller enorma mängder sprit. man ser inte saker som inte finns o hör röster på aas. aldrig nånsin hört talas om.. men nog om det- ha en bra dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in