2013-05-09, 02:52
Medlem
Många killar tränar för att bli så stora som möjligt ( Ink mig själv ). Vad tycker tjejer är den bästa koppstypen för killar ?
( Tro dock inte att jag bara tränar för att tjejer ska tycka om min kropp, jag tränar för att bli stor som jag vet att många tjejer tycker är för mycket! )
Bara ett intressant ämne tycker jag!
Citera
2013-05-09, 02:55
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Individuellt givetvis! Men annars är det väl bara att kolla på killmodeller, det är ju den typen som framställs som "den snygga"
Citera
2013-05-09, 03:09
Medlem
Eftersom du frågar har du antingen seglat förbi spektrat över bra, eller så undrar du vad som finns kvar.....?
Babytestiklar å killingbee-istinkt är lite halvute tyvärr, medans medeltränat går bra. Typ din runkarm: fast över hela kroppen.
Citera
2013-05-09, 03:50
Medlem
FroeJaizers avatar
tjejer gillar riktigt fit dudes:

http://cdn.gunaxin.com/wp-content/uploads/2009/08/Midget-bodybuilder35JsL-212x300.jpg
Citera
2013-05-09, 07:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Känns inte som att det är stora killar tjejer efterfrågar mest, utan att killen ska vara fit. Bara han har abs, så är det lugnt. Typ.

Sedan finns det väl alltid någon primitiv instinkt som tänder på stora muskler, antar jag.
Citera
2013-05-09, 08:51
Medlem
BestBabes avatar
Jag gillar muskler. Men framförallt gillar jag den hängivenhet och det driv som behövs för att bygga ordentligt med muskler.
Citera
2013-05-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestBabe
Jag gillar muskler. Men framförallt gillar jag den hängivenhet och det driv som behövs för att bygga ordentligt med muskler.

Vadå att knappra en massa anabola och sen supa sig full och slå alla nära och kära enbart för att man ska ha stora muskler?
Citera
2013-05-09, 09:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
Vadå att knappra en massa anabola och sen supa sig full och slå alla nära och kära enbart för att man ska ha stora muskler?

Va? Var kom det ifrån?
Citera
2013-05-09, 09:58
Medlem
Deadmau5omgs avatar
Citat:
Varför göra motsatsen? Dum eller alla ska ha stryk och knivar i fötterna,
Citera
2013-05-09, 10:04
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestBabe

Just muskler eller gillar du hängivenhet och driv som tex en maratonlöpare eller fotbollsspelare mycket väl också kan ha?
Är det verkligen kul att ha en kille som tänker på träning och kost 24/7?
Kan man ha för mycket muskler?
Citera
2013-05-09, 10:10
Medlem
Googla "Magic Mike". I den filmen finns det några "snygga kroppstyper"...

Men å andra sidan har jag inget krav på hur killarna ska se ut, förutom att taniga killar går bort, gillar inte kroppar som ser ut som små tonåringar som inte äter
Citera
2013-05-09, 10:10
Medlem
BestBabes avatar
Citat:
Att bygga muskler utan anabola kräver betydligt mycket mer hängivenhet och driv... Och slår man sina nära och kära får man inte mitt gillande oavsett storlek på musklerna...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in