2013-05-08, 20:39
Bannlyst
Jag får upp helt andra resultat än vad jag brukar få när jag söker på forumet. Vad beror detta på?
Citera
2013-05-08, 21:23
Medlem
Joomlas avatar
Sökfunktionen fungerar som vanligt för mig så förmodligen ligger felet på din sida. Prova rensa din webbläsares cache.

edit: Det kan ju ha hänt att någon tekniker varit framme med skiftnyckeln och ändrat något

edit 2: Bedra mig på en skottkärra och kalla mig allsmäktig: visst var det så!

edit igen: Okej okej, skämt åsido. Får jag fråga vad exakt som är annorlunda för dig, TS? Jag ser ingen skillnad på mina sökresultat...
Senast redigerad av Joomla 2013-05-08 kl. 21:35.
Citera
2013-05-08, 21:26
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Jag får upp helt andra resultat än vad jag brukar få när jag söker på forumet. Vad beror detta på?
Att teknikerna petat i funktionen för att få den att fungera bättre (jag tror att de sparkade lite på däcken, gick ett varv och hummade lite).
Citera
2013-05-08, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Att teknikerna petat i funktionen för att få den att fungera bättre (jag tror att de sparkade lite på däcken, gick ett varv och hummade lite).

Men det är ju kass. Innan var radio framåt första träffen på radio
Citera
2013-05-08, 21:39
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Men det är ju kass. Innan var radio framåt första träffen på radio
Haha, är det definitionen av en bra sökfunktion?

Jag upplevde problem med sökfunktionen igår kväll. Fick inga träffar en gång och massa svar när jag sökte på samma sak en gång till. Kan det varit igår kväll den åtgärdades?
Citera
2013-05-08, 21:52
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Haha, är det definitionen av en bra sökfunktion?

Jag upplevde problem med sökfunktionen igår kväll. Fick inga träffar en gång och massa svar när jag sökte på samma sak en gång till. Kan det varit igår kväll den åtgärdades?

Jag vet inte när det påbörjades, men det blev färdigt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in