2013-05-08, 20:08
Avslutad
Har letat som en tok nu efter vad det är för priser på volvos biltvätt...

Finns det flera program? Nån som vet nått pris?

Jag har ett par mil till närmsta tvätt och har åkt förbi denna i Borlänge Vid Rolf Ericsson bil flera gånger och tycker det verkar skönt att stå i kö och slippa gå ur bilen, men hittar inga priser på varken rolf ericsson eller volvos hemsida.

Så. Nån som vet?
Citera
2013-05-08, 20:19
Medlem
TheMPGs avatar
Om det är en maskintvätt så _brukar_ dom kosta c:a 130 kr för enklaste programmet, och uppåt 300 för polerprogram. Detta skiljer sig ju så klart mellan olika tvättar men jag tror att dom ligger däromkring, brukar inte skilja så mycket
Citera
2013-05-08, 20:28
Medlem
Otems avatar
Har du testat och ringt eller mailat Volvo angående detta? Det borde ju nästan kunna ge svar rakt på sak
Citera
2013-05-08, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Har du testat och ringt eller mailat Volvo angående detta? Det borde ju nästan kunna ge svar rakt på sak

Nja jag kom detta nu ikväll så nej
Citera
2013-05-08, 20:47
Medlem
EvilTouchs avatar
Det borde väl vara samma pris som på andra "Tvätta"-anläggningar (Volvos tvättanläggningskoncept).

Nordiska Bil i Luleå har följande priser: http://www.nordiskabil.se/tjanster/tvatta/C671B1AE54214305A72BBBA5E03A6A8C
Citera
2013-05-08, 21:22
Medlem
Varför åker du inte in till en billigare bilrekond istället? Förstår mig inte på folk som betalar dyra pengar för en jävla maskintvätt när man kan komma undan billigare med en riktig handtvätt hos en firma

Lämnar själv in det på lokala rekondfirman (rosa bilvård) och dem tar 160-180kr/bil beroende på storleken
Citera
2013-05-08, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roxor1
Varför åker du inte in till en billigare bilrekond istället? Förstår mig inte på folk som betalar dyra pengar för en jävla maskintvätt när man kan komma undan billigare med en riktig handtvätt hos en firma

Lämnar själv in det på lokala rekondfirman (rosa bilvård) och dem tar 160-180kr/bil beroende på storleken

haha har man en lite skitbil men bara är för lat för att handtvätta den (och har ingenstans att vara) så tar man helst maskintvätten!

Finns nog iaf ingen så billig här omkring
Citera
2013-05-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mohico
haha har man en lite skitbil men bara är för lat för att handtvätta den (och har ingenstans att vara) så tar man helst maskintvätten!

Finns nog iaf ingen så billig här omkring

Orkar inte heller tvätta själv men det blir bättre och billigare att lämna in på en handtvätt på flera olika ställen är att tex åka till ok o köra skiten i maskinen :P

Edit! Det borde finnas mackar osv som kanske tar på sig sånt? Kan räkna upp en 3-4 ställer här i sundsvall iaf
Senast redigerad av Roxor1 2013-05-08 kl. 23:45. Anledning: stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in