Flashback bygger pepparkakshus!
2005-05-31, 12:50
Bannlyst
Vad är hård sex för er? Jag börjat träffa en tjej. Som verkligen gillar hård sex. De att bita(nafsa) henne,slå henne på skinkorna,massera hårt till de kan bli blåmärken, använda dildo i alla hålen. Kraven växer på vad hon vill vi ska göra som hon gillar. De jag ej gillar är att göra henne illa. Men de tycks ej störa henne. Men hon litar på mig, det är de viktigaste tycker jag. Men var går gränsen tycker ni? Än så länge har hon ej sagt eller bett få bli piskad eller något sådant.
Citera
2005-06-01, 20:47
Medlem
Vlad Tepess avatar
Så länge du inte tvingar henne till något, skadar henne etc.

Med skada menar jag saker som ger allvarliga fysiska skador och psykiska men. Pisk och sådant som kan ge tillfälliga skador är ok så länge det sker i samverkan

Allting skall göras i samverkan mellan de båda, den undergivne har mer att säga till om än den dominante i sådanna lekar enligt mig. Även om det är den dominante som bestämmer måste han se till att den undergivne inte tar skada av det som händer.
Citera
2005-06-04, 23:09
Medlem
Orifices avatar
Gff

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Tepes
Så länge du inte tvingar henne till något, skadar henne etc.

Med skada menar jag saker som ger allvarliga fysiska skador och psykiska men. Pisk och sådant som kan ge tillfälliga skador är ok så länge det sker i samverkan

Allting skall göras i samverkan mellan de båda, den undergivne har mer att säga till om än den dominante i sådanna lekar enligt mig. Även om det är den dominante som bestämmer måste han se till att den undergivne inte tar skada av det som händer.

Käre Vlad, antar att du menar "samförstånd" och inte "samverkan" ..... sen kan man ju undra hur du är ihopskruvad som tror att du kan avgöra vad som ger "psykiska" skador, och hur du kan säga vilka skador som är ok ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in