2013-05-24, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Nu har jag listat ut varför KJ berättade om påsen.
Han har såklart planterat den gula Ica-kassen med kalsipperna.
Kalsingarna har han snott för nån annan, alt köpt och preparerat innan han placerade ut kassen.

Är det inte briljant, så säg.

Du tror inte att kalsongerna är hans och att han skulle bränna dom pga dna från honom då? Men glömde dom i all stress
Citera
2013-05-24, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Tandstatus är väl det snabbaste sättet annars?

Tandkort brukar vara prio om det är skelett så ja
Citera
2013-05-24, 08:58
Moderator
OYs avatar
Citat:
Kalsingarna har han snott för nån annan, alt köpt och preparerat innan han placerade ut kassen.

Tänkt tanken, dock tyckte jag att det var en alldeles för galen teori för att kunna vara sann, men nu när du säger det så, inte alls otroligt, den killen verkar vara kapabel till vad som helst.
Citera
2013-05-24, 08:58
Medlem
-silent-s avatar
Citat:

Det är faktiskt inte en dum tanke, jag hade gjort något liknande själv i den situationen och tänkt på liknande sätt.
Citera
2013-05-24, 09:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggah
Du tror inte att kalsongerna är hans och att han skulle bränna dom pga dna från honom då? Men glömde dom i all stress

Den förklaringen låter mest rimlig, för jag tror att påsen har med fallet att göra. Påsen hade troligen inte legat i terrängen så länge, om jag förstått saken rätt.
Citera
2013-05-24, 09:01
Medlem
Buddisch13s avatar
Undrar om det e från tråden här som bilden på KJ kommer i från...Jag vill ha betalt AB

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16835138.ab
Citera
2013-05-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Den förklaringen låter mest rimlig, för jag tror att påsen har med fallet att göra. Påsen hade troligen inte legat i terrängen så länge, verkade nu, om jag förstått saken rätt.

Hm ok.. och hur ska dom kunna veta att den inte har legat där sedan den 4e maj då?
Citera
2013-05-24, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkoping83
Tror att de flesta är kapabla till en våldsgärning i en mer eller mindre extrem situation beroende på vad vi ställs inför och vart vår "gräns" för sunt förnuft går. Den våldsgärningen kan leda till döden omedvetet eller avsiktligt, men att stycka en människa krävs något sensationellt i sjukdomsväg eller genom droger. Jag röstar för att det behövs en total avsaknad av empati för människor, vi vet alla vad diagnosen för detta är.

Måste säga att i princip hela din samlade närvaro i den här tråden ter sig ganska lustig just nu, efter dagar av totalt utdömande av i princip alla i tråden, tvärsäkra uttalanden om att det inte är någon i BOs bekantskapskrets som ligger bakom det hela och en rent allmänt dryg ton kliver du nu in och börjar jiddra om sjukdomstillstånd hos styckmördare i stället.
Citera
2013-05-24, 09:03
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Den förklaringen låter mest rimlig, för jag tror att påsen har med fallet att göra. Påsen hade troligen inte legat i terrängen så länge, om jag förstått saken rätt.

Fast den förklaringen går ju inte att applicera till varför han berättade om påsen i söket.
Citera
Medlem
Plastartikels avatar
Någon som har länken till presskonferensen nu vid 9.00?
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggah
Hm ok.. och hur ska dom kunna veta att den inte har legat där sedan den 4e maj då?

Förstår inte din fråga, men jag menar att din teori verkar mest rimlig av de vi hört om påsen och kalsongerna. Kvarglömt helt enkelt.
Citera
2013-05-24, 09:04
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Undrar om det e från tråden här som bilden på KJ kommer i från...Jag vill ha betalt AB

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16835138.ab

Haha AB källor ä ju raka vägen från Flashback ju..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in