Citat:
Ursprungligen postat av
VonHottentott
Osannolikt.
Lägenheten luskammades och genomsöktes med likhund. En hund som numera markerar på tre målsubstanser.
Edit: Ett moment22 råder avseende hundens markering i bagageluckan kontra dess icke markering i lägenheten.
1) Är hundens markering i bagaeluckan korrekt, är även icke markeringen i lägenheten korrekt vilket ger att lägenheten i princip är utesluten som brottsplats. Visst, risken finns.. men den är försumbar.
2) Om lägenheten är brottsplatsen, är hundens icke-markering i lägenheten besvärande för markeringen i bagaeluckan. D
Att hunden numera markerar på tre målsubstanser är också anmärkningsvärt. Klarar den inte längre kvalitetskraven? Någon insatt som vet?
Hoppas ni förstår.
Nejdå,inget moment 22 i detta fall.
Hunden och dess utbildning samt hundförarens utbildning och eventuella felgrepp är noga genomgånget flera gånger i denna tråd.
Samma med dess ( hundens ,samt de flesta andra hundars ) och andras markeringar och fynd i bagageluckan , samt andra fynd i lägenheten samt på alla andra ställen.
Varenda liten uppgift är vriden och vänd på ,den ena tokigare teorin efter den andra är presenterad.
Jag tror inte att någon kan komma med en enda ide nu som inte blivit framlagd tidigare i den här 7000+ sidors tråden.....
Jag har läst allt i tråden ,från början och till slutet.
Har även besökt Boden ,besökt alla platserna ( nästan ) då en släkting var inblandad som vittne.
Bara för att man var nyfiken på vad som hänt.
Jag varken känner eller har träffat BO eller GM ,men de oklarheter som kvarstår i det här fallet är nog bara de fakta som GM är ensam om att känna till.
I övrigt är nog alla stenar vända ,om man inte ids söka i tråden efter svar så ska man nog inte ifrågasätta uppgifter heller.