Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Med förnuftsargument, avser du då någon av dina teorier om lägenheten som brottsplats?
Grandioso.. jag skulle vilja hävda att dina inlägg tvärtom visar på en påtagligt känslostyrd man.
Ja, jag tror att hon blev slagen i huvudet med något föremål. Befann hon sig utomhus kan en sten ha använts.
Obduktionen visade på att hon kan ha utsatts för tryck mot halsen. Mitt eget antagande är att den skadan kan ha uppkommit i samband med att skadorna i hjärttrakten tillfogades.
Känslostyrd för att man förmår dra rimliga och logiska slutsatser?
För att man inser hur pass verklighetsfrånvänt det är med allt det här planteringstjafset?
Och bemöter det därefter?
Känslostyrd är man väl snarast när man vägrar ta till sig av allt det som så påtagligt
pekar ut personen Kristoffer Johansson som den skyldige i dramat.
Man låter sig påverkas av föreställningen som frammanats av en ung kille knappt
kapabel till nånting praktiskt. Vidare ser man alltför mycket till utanverket, en kille med "snällt
och oförargligt" utseende. Man vill helt enkelt inte ha honom till mördare.
Värjer sig inför allt försvårande och tar gärna också på skygglapparna.
Det är så mycket sannolikare att den "stygge buffeln" med sushirestaurangen har
gjort det.
Han ska det vara. Snacka om att låta känslorna styra; man känner avsky inför honom
uppenbarligen och bryr sig inte ens om att han och frun kan uppvisa ett fullgott alibi;
godkänt av utredarna och paret är definitivt avfört ur historien en gång för alla.
Ändå fortsätter man slita i människorna här och bedriver närmast hetsjakt på dem
från och till.
Det kallar jag att vara mer än lovligt känslostyrd.
Då får du kalla alla dessa erfarna jurister som dömt i målet i två rättsinstanser som
också känslostyrda för de fann utan vidare svårigheter efter rättegångarna KJ som
klart bunden till att ha bragt Vatchareeya Bangsuan om livet.