2014-07-31, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Dödade KJ sin rival, menar du? Hade båda två MB till älskare, eller?

Om det finns en mikroskopisk chans att Q ska missuppfatta något, då kan man lita på att h*n tar den. Nej, och inte dödade han henne i Arboga heller. Det är inte riktigt på det sättet man jämför mördare, mind you.
Senast redigerad av zonzon 2014-07-31 kl. 19:19.
Citera
2014-07-31, 19:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Om det finns en mikroskopisk chans att Q ska missuppfatta något, då kan man tia på att h*n tar den. Nej, och inte dödade han henne i Arboga heller. Det är inte riktigt på det sättet man jämför mördare, mind you.
Kanske inte det, men motivbilder.
Citat:
Ju mer man läser om det här fallet, desto mer inser man hur mycket KJ påminner om Christine Schürrer, inte minst i attityden till själva brottet. Sannolikt rör det sig om samma motivbild också.
Citera
2014-07-31, 19:19
Medlem
Citat:
Kanske inte det, men motivbilder.

Motivbilden är svartsjuka.
Citera
2014-07-31, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero73
Snarare en lögn som åklagaren spridit. Det går inte säga vilken basstation hon befann sig mellan 19.31 och 20.38. Vilken 2G cell hon kopplade upp sig mot är vad jag vet inte släppt.

Så det som står i FUP sid 875 är falserat ???

har möjligen "åklagaren" smugit in detta FUP (analysen) utan att någon uppmärksammat detta, jisses vilket scoop.
Citera
2014-07-31, 19:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Så det som står i FUP sid 875 är falserat ???

har möjligen "åklagaren" smugit in detta FUP (analysen) utan att någon uppmärksammat detta, jisses vilket scoop.
Inte lika stort scoop som att KJ:s mobil befann sig i cellen Q Trängforsen S 20 maj, trots att hans pappa säger annat.
Citera
2014-07-31, 19:24
Medlem
Citat:
Ifrågasätt inte vad jag säger. Det står ingenstans var mobilen befinn sig mellan dessa klockslag, inte ens i ditt citat.

Du kan ge dig f-n på att jag ifrågasätter poster som är felaktiga utifrån känd fakta och ivrigt postas av bl.a. dig. Du ifrågasätter både det ena och andra från andra trådmedlemmar men då du själv får en motpost så går du bananas.

Läs återigen FUP sid 875.
Citera
2014-07-31, 19:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Motivbilden är svartsjuka.
Citat:
Ju mer man läser om det här fallet, desto mer inser man hur mycket KJ påminner om Christine Schürrer, inte minst i attityden till själva brottet. Sannolikt rör det sig om samma motivbild också.
Om KJ hade gått hem till MB och slagit ihjäl honom hade det gått att jämföra mördare och motivbilder.
Citera
2014-07-31, 19:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du kan ge dig f-n på att jag ifrågasätter poster som är felaktiga utifrån känd fakta och ivrigt postas av bl.a. dig. Du ifrågasätter både det ena och andra från andra trådmedlemmar men då du själv får en motpost så går du bananas.

Läs återigen FUP sid 875.
Jag har läst sid 875:
Citat:
Bangsuans telefon är påslagen klockan 20:32 och 20:38, och befinner sig under Johanssons hembasstation.
Det står inget om var mobilen befinner sig mellan dessa klockslag.
Citera
2014-07-31, 19:41
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag har läst sid 875:

KJ påstår att hon var hemma hos honom ... men du har givetvis rätt i att det inte går att lita på något han säger .. lögner och babbel tycks ju bara rinna ur honom ...

Han försöker säga att han är oskyldig också - och eftersom han säger det så får vi väl utgå från att det är lögn precis som ALLT annat han säger.... Beviset för att han ljuger är alltså att han säger det, inget mer behövs.
Citera
2014-07-31, 19:41
Medlem
Citat:
Jag har läst sid 875:

Då kan jag förtydliga, den befann sig samtliga minuter under samma masttäckning. Det är helt enkelt en sanning som du inte kan ta till dig. Jag slutar inte heller förvånas över dina poster. Trams och åter trams.
Citera
2014-07-31, 19:42
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Då kan jag förtydliga, den befann sig samtliga minuter under samma masttäckning. Det är helt enkelt en sanning som du inte kan ta till dig. Jag slutar inte heller förvånas över dina poster. Trams och åter trams.
Vilket dessutom styrks av KJ:s utsaga att hon var med honom till strax efter nio.
Citera
2014-07-31, 19:45
Medlem
henkesss avatar
Citat:
När ifrågasatte jag det? Jag ifrågasatte din uppgift att vittnet hade sett en man med skägg hjälpa KJ bära ut en säng.

Tillägg: Så här skrev vi igår:
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

Jag ser fortfarande ingen lögn.

Fattar fortfarande inte vad du bråkar om. Nej jag skrev ett inlägg till som du svarade på. Eftersom det inte gick redigera. Så skrev jag i ett inlägg ytterligare Att jag grundar det på etc..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in