Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Du är inte heller trovärdig.
Tro inte att dina påhopp är glömda för att du loggat ut några timmar.
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Hur var det nu med vilka hundar som sökt igenom KJs hem?
Citerar mig själv om du glömt ursprunget till inlägget:
Inlägget handlar om hur åklagarna sprider falska uppgifter till media efter första dagen i TR... alltså innan dom.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/article23431.ab
Kan inte låta bli att citera dig
"
Gör inte det, du har uppenbarligen inte kapacitet att analysera information och fakta på ett korrekt och objektivt sätt. Så har du fler galenskaper som du vill förmedla i tråden så gör din faktakoll och research först. "
Jag är definitivt trovärdig, jag gör åtminstone faktakontroller innan jag hävdar något och till skillnad mot dig så rättar jag mig om jag har fel. Men du ger dig inte, åter igen så ger du dig ut på djupt vatten och då tvingas jag att tillrättavisa dig åter igen.
Hunden Kompis genomsöker lägenheten, PM hittar du på sid 379 I FUP. Kan du vänligen ta fram PM för den hundinsats som Uno gjort I lägenheten så vi kan värdera din trovärdighet?
Till skillnad mot dig så utesluter jag inte att två hundar kan ha sökt I lägenheten, men jag hittar inget som talar för det och därför så finns det inga skäl att hävda detta. Men du kanske medvetet vill undanhålla fakta från tråden genom att låta bli att se sådant som inte passer dig. I vilka fler inlägg som du har gjort har du hävdat saker med lika dålig faktakontroll och avsaknad av research, tro.
Jag tyckte jag var ganska tydlig med mina svar på dina övriga "galenskaper" men vill du att jag utvecklar dessa ytterligare, så att till och med du förstår, kan jag förstås göra det.