Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Får jag fråga, har du verkligen varit vid ödehuset? Ta av dig foliehatten, vrid tillbaka klockan före mordet, och åk dit och ställ dig och se hur många personer som knatar förbi. Kom tillbaka och berätta resultatet sen. Vintertid ser man inte ett skit av huset, vägen som går före ödehuset kan man ha tur se ödehuset. Om man är väldigt uppmärksam. Man ser ju mer då man åker upp mot det såklart. Och vem gör det. Du syftar på campingen kanske, man ser inte ödehuset från campingen.
Nej du har jävligt fel, inte många vet om det där huset.
Det här svaret fick jag tidigare i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Hur vanligt är det att barn, ungdomar leker eller partajar i området?
Ganska vanligt. Det är inte alls ett särskilt avsides området. Mycket friluftsfolk, ungdomar, hundägare, militärnissar och bara vanliga svennar. Ett rätt välbesökt område.
__________________