Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Det står inte för mig, det står för M-LL på sid 58.
Får jag fråga, har du verkligen varit vid ödehuset? Ta av dig foliehatten, vrid tillbaka klockan före mordet, och åk dit och ställ dig och se hur många personer som knatar förbi. Kom tillbaka och berätta resultatet sen. Vintertid ser man inte ett skit av huset, vägen som går före ödehuset kan man ha tur se ödehuset. Om man är väldigt uppmärksam. Man ser ju mer då man åker upp mot det såklart. Och vem gör det. Du syftar på campingen kanske, man ser inte ödehuset från campingen.
Nej du har jävligt fel, inte många vet om det där huset.