Citat:
Ursprungligen postat av
Dockland
Men snälla håll käften. Dina inlägg skriver du likt ett kryptiskt, svårt facebookinlägg från en emo-fjortis.
"Vänta bara till sanningen kommer fram", "Än är det sista inte sagt, vänta bara", "Du vet inget om psykopater och hur dom tänker, det gör jag", "Jag kan KJ:s typ utan och innan", "Det finns information som kommer komma fram om andra gärningsmän vad det lider" som om du skulle sitta på information inte ens polisen känner till, än mindre KJ och hans advokater. Helt utan att kunna ge ens en liten hint om hur och vad du tänker mer än mystiska spekulationer som när de frågasätts tillräckligt mycket får något av valfritt inlägg jag skriver här ovan som svar. Än mindre någon relevant ev. källa. Bara detta eviga rapande om att "sanningen kommer fram vad det lider, vänta bara"-liknande inlägg.
Sedan har du inte förstånd nog att inse att den samlade intellektuella kapaciteten i denna tråden vida överstiger din. Du verkar en smula grandios om du inte begriper det.
Du tror ett par hundra liter bensin och ett däck i ett trähus skulle räcka för att eliminera alla spår från en människa när inte ens 9/11-attackerna till fullo lyckades med det? Där snackar vi flygbränsle och smältande metall.
Då har vi det perfekta brottet. Så enkelt är det alltså att göra sig av med ett lik, styckat eller ej. Lite bensin, ett däck, ett trähus och *poff* borta.
Om och när jag har fel är jag den första att erkänna det. Såklart. Annars vore jag antagligen sinnessjuk. Men fram med fakta på det du skriver om att bensin + däck + en trästuga eliminerar alla spår att kunna identifiera VB i en sådan hypotes.
Du är väl egentligen tillräckligt korkad för att undgå replik på ovanstående trams .. Men att det gamla träskjulet, nerbränt till grunden och med den intensiva hetta detta skulle inneburit, medfört att VB inte med säkerhet inte gått att identifiera och med ännu större säkerhet inte gått att fastställa dödsorsaken hos, det kan vi utgå ifrån, så tids nog kommer din stund att medge att du hade fel - det utgår jag ifrån och det borde du också göra. Det här är inte din bakgård Dockland, det verkar uppenbart.