Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Enligt min teori har MB plockat upp henne och tagit henne till ett ställe dit KJ + några medgärningspersoner anslutit under kvällen/natten. Jag betvivlar att VB överhuvudtaget befunnit sig i KJ:s bostad under eftermiddagen, 4 maj. Kan naturligtvis inte uteslutas, men ingen har sett röken av henne där KJ bor. Klart då att KJ när han grips spontant säger: "Ni har ingenting på mig" - hon mördades och styckades på betryggande säkerhetsavstånd från hans bostad tror jag var KJ:s bedömning, och då kunde han ju kosta på sig att vara lite kaxig.
Hur stor är sannolikheten att fler än en person
INTE har spärren mot att mörda, sticka x antal gånger, stycka en tjej? Är det ett genomgående drag/önskan/ som finns hos fler i en bekantskapskrets? Det du jiddrar om är sagor. Var lite realist någon gång. Om mänskligheten vore som i din värld skulle det ligga kroppsdelar lite överallt, lite här och var. Hur många personer av de 9 miljoner som bor i vårt land skulle göra ett sådant här dåd tror du? Hur många gånger har vi ett styckmord i Sverige på ett sekel? Du menar alltså att fler än en person med dessa avvikande drag ska finnas i just Boden och som sammanstrålar till ett slaktar-event med tortyr och galenskap.
Du förstår nog inte riktigt vad du pratar om hörrududu.
Kjs dumdristiga utlåtande tyder mer på att han tror han varit smart nog att utplåna alla spår. Jag tror han tänkt baklänges, lagt ut villospår och velat sätta griller i polis, ÅK, men han trodde aldrig han skulle åka dit. Därav de orden