2013-12-17, 17:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
I normalfallet ja, men kanske inte den här gången. Framför allt om hovrätten får intrycket att utredningen beträffande MB är ett ofullständigt hafsverk. Då kan det inte uteslutas att hovrätten man vill höra MB på plats i Umeå.
Det är väl i så fall någon av parterna som vill höra honom igen. Rätten brukar inte hålla förhör.
Citera
2013-12-17, 17:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giveawayyourlove
Lillewe- det är väldigt tröttsamt med skitsnack. Det är uppenbart vad du vill, men snälla det är så genomskinligt!

Jag har för mig att KJ faktiskt sagt i förhör att han var olyckligt kär i VB. Källa:FUP
Citera
2013-12-17, 17:34
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är väl i så fall någon av parterna som vill höra honom igen. Rätten brukar inte hålla förhör.

Finns MB på plats i Umeå kommer hovrätten att ställa frågor, det utgår jag ifrån. Och den ena frågan leder ofta till den andra, som bekant.
Citera
2013-12-17, 17:35
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag har för mig att KJ faktiskt sagt i förhör att han var olyckligt kär i VB. Källa:FUP

Klart att han säger det ..
Citera
2013-12-17, 17:39
Medlem
Citat:

NEJ det har han aldrig sagt. Någon i tråden har hittat på det!
Citera
2013-12-17, 17:43
Medlem
Citat:

F2: Vad...vad...vad har du för kä...känslor för den här tjejen? Ärligt. H: Ja, men alltså...jag gillar henne........
F2: Du gillar henne. Är det till och med kärlek?
H: Ja, men det...det...
F2u.känner det...
H: Det är alltså...det är...ja, olycklig kärlek. Alltså att veta att man inte kan...att man älskar nån fast man kommer...kommer ju aldrig kunna bli tillsammans med hon och jag har ...................... Jag kan...jag är kär i flera personer. Jag...så att de där vissa personerna som har nått in i mitt hjärta kommer alltid att sitta kvar och sånt.

Källa: FUP
Citera
2013-12-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillewe
F2: Vad...vad...vad har du för kä...känslor för den här tjejen? Ärligt. H: Ja, men alltså...jag gillar henne........
H: Ja, men det...det...
F2u.känner det...
H: Det är alltså...det är...ja, olycklig kärlek. Alltså att veta att man inte kan...att man älskar nån fast man kommer...kommer ju aldrig kunna bli tillsammans med hon och jag har ...................... Jag kan...jag är kär i flera personer. Jag...så att de där vissa personerna som har nått in i mitt hjärta kommer alltid att sitta kvar och sånt.

Källa: FUP

Okej.. det här har jag missat, ber om ursäkt för det!!! KJ är lite svår att få grepp om kan jag tycka..
Citera
2013-12-17, 18:02
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:

Jaha ja, nån i tråden har hittat på att KJ sagt att han var kär i VB?

FUP 1543

Citat:
F2: Vad…vad…vad har du för kä…känslor för den här tjejen? Ärligt.
H: Ja, men alltså…jag gillar henne……..
H: Ja, men det…det…
F2u.känner det…
H: Det är alltså…det är…ja, olycklig kärlek. Alltså att veta att man inte kan…att man älskar
nån fast man kommer…kommer ju aldrig kunna bli tillsammans med hon och jag har
…………………. Jag kan…jag är kär i flera personer. Jag…så att de där vissa personerna
som har nått in i mitt hjärta kommer alltid att sitta kvar och sånt.

FUP 1619

Citat:
F: Du sa ju att du var förälskad i henne?
H: Ja, men det är komplicerat.

etc.
Citera
2013-12-17, 18:17
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Okej.. det här har jag missat, ber om ursäkt för det!!! KJ är lite svår att få grepp om kan jag tycka..

Ledande frågor som passar KJ ..
Citera
2013-12-17, 18:46
Moderator
OYs avatar
Under middagen på restaurangen den 4/5 har inte A*nika reagerat på att Mi*ke fått
ovanligt många SMS då han har ett stort kontaktnät, det är karaten, kontakter via
journalistskolan i Kalix och att Mi*ke har många vänner. De SMS han fått under
kvällen har inte mottagits eller skickats i hemlighet utan skett helt öppet. Hon
minns bl a SMS från St*fan som också är tränare

Men hon minns inga sms från VB? Från vilka fler minns hon sms, hon säger faktiskt, bl a
Citera
2013-12-17, 18:54
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Under middagen på restaurangen den 4/5 har inte A*nika reagerat på att Mi*ke fått
ovanligt många SMS då han har ett stort kontaktnät, det är karaten, kontakter via
journalistskolan i Kalix och att Mi*ke har många vänner. De SMS han fått under
kvällen har inte mottagits eller skickats i hemlighet utan skett helt öppet. Hon
minns bl a SMS från St*fan som också är tränare

Men hon minns inga sms från VB? Från vilka fler minns hon sms, hon säger faktiskt, bl a

M. Ja, det kallar jag selektivt minne ..
Citera
2013-12-17, 18:55
Moderator
OYs avatar
Ur FUP, AN berättelse som grund för texten förmodar jag.

I samband med försvinnandet har polis varit till restaurangen och pratat med Mi*ke
som därefter sagt liknande: "Fy fan vilken tur att jag inte har med det här att göra".
Vid den tidpunkten visste hon inget om deras relation. Det är troligen dagen därpå
som Mi*ke hämtas till förhör.

Varför säger MB det här till sin fru AN? Varför är det tur att han inte har med VB försvinnande att göra, hon kunde lika gärna hålla sig undan frivilligt, kanske tagit livet av sig, och då har han indirekt med saken att göra, det är sannolikt tycker jag.

Mycket märkligt uttalande från MB sida tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in