Citat:
Ursprungligen postat av
Hamilkar
Skit i hur han ritar. När han säger Den har en sådan där båge som man har när man gör träskålar är det helt självklart att det är ett håljärn/holkjärn/skölp det handlar om. Kan inte vara något annat som motsvarar den beskrivningen.
Jag tror inte KJ gått över bron efter vatten när han har de verktyg som behövs i dådet i sin egen lägenhet och förmodligen i sin arsenal för sina friluftsbesök med airsoft. Märlspik.. nix
Han har använt det han haft tillgängligt och däri finns bl.a. detta holkjärn (eller liknande) och förmodligen legat och skräpat både här och där i lgh och det fanns snabbt tillgängligt vid händelsen.
De saker som helt plötsligt bara försvunnit ur hans liv har används i detta mord, i FUP finns i princip det mesta ikring mordet när han förhörs och även från andra förhör av vittnen.
Han snuddar vid många ting/händelser som commander och FHL försöker idogt komma in i bubblan men misslyckas för det är ingen enkel uppgift.
Som jägare så använder jag uttrycket "bakspåra" för att hitta "lösningen" och det jag söker,
de saker som är ännu ej funna, utgångspunkt FUP med platser, utsagor, berättelser (svar på frågor) mm.