Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Jag begär naturligtvis inte att du ska skriva något som outar dig, jag undrar bara vad du har för kunskaper i frågan. Jag har inte ens sagt att du har fel.
Jag har inte fel och det har inte heller åklagarna heller när dom säger att förhören med
KJ inte gett något av värde. Du har deras CV lita på dom om du inte kan tro på mig utan att jag
skall behöva svara på frågor av denna karaktär:
"Sysslar du med förhör eller professionellt intervjuande/muntlig faktainsamling själv? "
Citat:
Sen har du inte på minsta vis förklarat varför förhörsledarna har misslyckats.
Jag har inte fått frågan och för att få frågan måste jag enligt dig ge tråden min sakkompetens.
Du förstår väl själv att du beter dig barnsligt för att var på ett forum där ens anonymitet
står i fokus. Men det kanske passar dig för på så vis kan du avvisa inlägg efter
inlägg med att man inte serverar dig privat information.
Citat:
Du begär alltså att vi bara ska godta detta som någon slags "expertinlaga". Om jag skriver en rakt motsatt recension av förhören på tre rader, utan något mer stöd - tycker du då att det är rimligt att bara ta det jag skriver för gott?
Du väljer ordet "expertinlaga" inte jag och visst har du uttalat dig om förhörsledarna men du valde
att göra det med en mening istället för tre som du säger att jag använt mig av.
Så här skriver du:
"
Detta sagt så kan jag väl dock inte heller säga att de förhör jag läst känns som ett verk av norra europas främsta förhörsledare."
Jag har inga frågor på denna mening och du behöver inte ge mig din historia för att jag skall tro på den.
Jag köper den rakt av för det är sanningen och jag har 400 sidor i FUPen att se eländet på, det har du också.