Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Enligt försvaret han som ser ut som en slusk så kan ju hennes blodiga träningskläder hamnat i bagaget.
De finns dock ett krux och hon har inte haft några skador enligt uppgifter från sin omgivning.
Hur hårt ska man tycka att det kan kännas trovärdigt?
Tycker det lilla man läst av misstänkte är att han har attitydproblem-
Antar att det skrivits tidigare, men här är ett utdrag ur hennes FB ang. skadan:
__________________________________________________ ____________________
*Vatchareeya Bangsuan
den 28 november 2012 i närheten av Boden.
"SKadad från träning blöder i 4 timmar nu :-( äckligt ont"
*Vatchareeya Bangsuan
"sparkade sönder tån på karate ont i tån+ blöder från under nageln idag snart 5 timmar och skadade nacken igår"
den 28 november 2012 kl. 23:21
*Vatchareeya Bangsuan
"tackar ja då ska ta hand om mig, hoppas jag också att de slutar men huh nu blöder ännu mer efter jag sprutade in vatten in under nageln."
den 28 november 2012 kl. 23:41
*Vatchareeya Bangsuan
ajj trodde att det sluta blöda men nu när jag tog av mig sockorna så blöder fortfarande och lila tån. blir säkert infektion om jag inte kan rengöra på något sätt.
den 29 november 2012 kl. 20:09
*Vatchareeya Bangsuan
"läste på nätet det finns ett sätt att ta ut blodet därifrån om man sticka in nålen men vågar inte

"
den 29 november 2012 kl. 20:12
*Vatchareeya Bangsuan
"tack ska till vårdcentralen imorrn om det inte sluta blöda:-)"
den 29 november 2012 kl. 23:19 via mobil
__________________________________________________ _________________________________
Har tagit bort andras kommentarer, och detta kan bara hennes vänner läsa btw...
Tycker det är konstigt att karate-kamraterna säger att de inte känner till någon skada? (enligt Expressen?)
Kanske för att skydda någon inom deras krets...
Aaaaanyways, det är oerhört märkligt att en sådan "junior", rent kriminellt sitter så här länge med fulla restriktioner utan att nämnvärt ändra sin historia. Det är mycket som är oklart i det här fallet, tror på en fällande dom in Tingsrätten, friande i Hovrätten...