Citat:
Ursprungligen postat av
Bajen2013
Kan så vara. Dock är det väääldigt bra tajming för AN att hennes absolut värsta fiende/hatobjekt blir mördad i lilla Boden. Kanske föör bra tajming?? Är hon med på ett hörn? Har hon mental makt över KJ? Har hon fått honom att göra detta?
Om inte åklagarna har några helt överväldigande bevis, så tror jag inte KJ gjort detta. Indicier och tekniska indiciebevis tror inte jag kommer räcka för att fälla honom. Men vi får vänta o se...
Jag vill nog påstå, jävligt dålig tajming, tyvärr så har facebook och liknande skapat ett öppet fönster och vad som skrivs där är inte bara inte nuet utan sprids som vinden och sparas, det gör inte ett samtal person till person.
Damen i Sävast har inte något med mordet att göra, lika lite som övriga i hennes intresse karate eller vad hon nu tränade.. det är så många olika inriktningar att man tappar namn på alla.
En härdsmälta som damen får sona, ingen kommer att acceptera en ursäkt för så nedligt inlägg/post.
Jag är 99% MEN INTE 100% för det finns alltid överaskningar som man aldrig räknat med.