Citat:
Det kan gå fort och komma oväntat, även om tecknen kanske funnits där med facit i hand. Hade en kompis som drabbades av psykos och pratade om att döda sin mamma mm. Flyttade sen ut till min bror som lobbade för att han skulle söka hjälp. Brorsan körde honom sen till psyket där han blev intagen. Några månader senare hängde han sig under en permission. Tror nog föräldrarna märkt att KJ förändrats över tid. Nu går sådana här förändringar inte fort så oftast är det någon annan i omgivningen som för det på tal och så blir det uppenbart även för de närmaste. Sen kan de som föräldrar bara uppmana KJ, som är en myndig man, att söka vård. Kanske sa han beteendeförändringen berodde på något som hänt och inte var något de behövde bry sig om. Kanske gick han med på att söka vård och med detta löfte valde föräldrarna att åka på sin resa.
När de kom tillbaka till Boden såg kanske mamman till att han fick hjälp och då kan man nog tänka sig att han var mer villig att få hjälp om han inte fått det tidigare. Min pm:are skrev att han fått "hybris INNAN Fallen Angel och uppträtt som han var commander inför spelen".
Troligtvis var det någon form av träning med det lokala airsoftgänget den 4/5, men om KJ var med är det ingen som bekräftat.
Sen tror jag fortfrande att denna Mart*n N*got på Fejjan var KJ. Dagen innan KJ fyllde år öppnades kontot och så skrevs rappakalja den 28/4 och 3/5. Sedan den 11/5 skriver denna N*got på MPS sida att "borde inte pojkvännen hämtat upp henne med bil från Ugglegatan?" Kanske inte korrekt citerat eftersom inlägget togs bort från MPS-sida kring den 20/5.
Har vi det bekräftat att föräldrarna var utomlands eller är det en trådsanning?
När de kom tillbaka till Boden såg kanske mamman till att han fick hjälp och då kan man nog tänka sig att han var mer villig att få hjälp om han inte fått det tidigare. Min pm:are skrev att han fått "hybris INNAN Fallen Angel och uppträtt som han var commander inför spelen".
Troligtvis var det någon form av träning med det lokala airsoftgänget den 4/5, men om KJ var med är det ingen som bekräftat.
Sen tror jag fortfrande att denna Mart*n N*got på Fejjan var KJ. Dagen innan KJ fyllde år öppnades kontot och så skrevs rappakalja den 28/4 och 3/5. Sedan den 11/5 skriver denna N*got på MPS sida att "borde inte pojkvännen hämtat upp henne med bil från Ugglegatan?" Kanske inte korrekt citerat eftersom inlägget togs bort från MPS-sida kring den 20/5.
Har vi det bekräftat att föräldrarna var utomlands eller är det en trådsanning?
Insjuknandet/psykosen uppkom väldigt snabbt. Från att ha varit en hyfsat normal kille om än något nervös/ADHD-aktig så föll han in i tankar om att döda sin mamma i princip över en natt.
måste vara nåt med vädret