2013-06-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Japp, den sidan är det. Försökt luska ut om ödehusbilderna funnits där länge och framförallt före 4 maj.
Jag är ingen data-spec. men kanske någon kan få fram när bilder lagts upp på denna sida.

Tror det var en sida som mtGM gillade i något sammanhang, kommer inte ihåg vilket.. kanske via FB eller någon annan gruppering som han följde/gillade.

Det står att de är upplagda 25 maj i år?
Citera
2013-06-20, 18:27
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Om KJ och ev en GM till, tillfångatar VB och håller henne bunden någonstans så kan KJ visa upp ett säkert alibi för den kvällen, eftersom hon troligen lämnades kvar ex sommarstugan. Frågan är vad KJ gjorde de dagar innan man började söka VB vilket var flest på onsdagen och torsdag????
Det är här jag tror att vi finner svaret, dagarna innan MPS sök.
Då skulle även KJ tala sanningen med alibit just den kvällen. Att det framkommit att hon dog 4-5 maj behöver inte vara korrekta uppgifter som kommit till pressens kännedom och även om det gör det så är 5 maj en lång dag. Alltså kan hon ha bragts om livet när som helst under den dagen.

Nu blandar du ihop. 4-5 maj är inte rykten från pressen utan förstahandsuppgifter från åklagarens första framställan om häktning. Detta bygger gissningsvis - dock ej bekräftat - på ett preliminärt utlåtande från rättsläkaren om att VB hade varit död i drygt 2 veckor när kroppsdelarna hittades. Jag vet att Quarrel har påpekat massvis av gånger att det inte framgår nånstans, men jag tror inte en sekund på att en svensk åklagare preciserar ett dödsdatum på det där sättet i en häktningsframställan på ren gissning enbart.
Citera
2013-06-20, 18:32
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
http://www.jakto.se/jakt/jakttillbehoer/yxorsaagarspadarknivar/oevriga/spadehacka-7061.html?utm_source=shopello&utm_medium=click&utm _campaign=shopello-click

Finns dessa typer av vikbara spadar som KJ kanske lånat av sin kompis?Dock av egen erfarenhet är dom odugliga till det mesta utom vika ihop,gräva eller hugga är dom för rangliga för och ska inte jämföras med armens Klas tex,
Jag tror nog att luftpicka-gänget håller sig med autentiska prylar, Klas finns hos http://www.armyshopen.se
Citera
2013-06-20, 18:34
Medlem
ME077s avatar
Nu vet jag inte om det är några som "roar sig"... Finns kopplingar till Palestina, Gud, och allt möjligt tokigt mellan schlangekraft och Arth*r Pfa*f. Eller har jag för bråttom..?
Kan det faktiskt vara så att mordet är rituellt, och att flera är inblandade.

Edit: Pga det stora antalet användare (kopplade till schlangekraft) som verkar satanistiska/mordiska så visar det att det är på allvar. Inga som "roar sig" mao...
Senast redigerad av ME077 2013-06-20 kl. 18:54.
Citera
2013-06-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Nu vet jag inte om det är några som "roar sig"... Finns kopplingar till Palestina, Gud, och allt möjligt tokigt mellan schlangekraft och Arth*r Pfa*f. Eller har jag för bråttom..?
Kan det faktiskt vara så att mordet är rituellt, och att flera är inblandade.

Allt är möjligt, men att det är någon annan än KJ Ensam är näst intill orimligt.
Hade det varit helt orimligt hade alla andra teorier förkastats.
Citera
2013-06-20, 18:36
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Kanske här? http://schlangekraft.tumblr.com Scrollar du ner på sidan så visas svartvita bilder på ödehuset.

Men fy fan. Kan någon ta en printscreen på sidan ifall den försvinner? Min prt cr knapp är trasig, annars hade jag gjort det.

Det här är ju sjukt?!
Citera
2013-06-20, 18:37
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Tänk om det är ngn helsjuk grupp sim njuter av detta och KJ är medlem och filmade live??? Därför all denna hysch hysch
Fyyyyy kikade på en medlems hemsida och det var lika groteskt. Mycket tyskar!!!
Usch!!! Vad är detta för sjukt???!

Att Vatchareeyas dödskamp filmades känns kassaskåpssäkert. Filmen finns antagligen hos den som tog hand om händerna och eventuellt annat som försvunnit.
Citera
2013-06-20, 18:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Men fy fan. Kan någon ta en printscreen på sidan ifall den försvinner? Min prt cr knapp är trasig, annars hade jag gjort det.

Det här är ju sjukt?!

Men den här sidan har varit på tapeten tidigare.Ja minst sagt sjukt och djävulskt
Citera
2013-06-20, 18:42
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men den här sidan har varit på tapeten tidigare.Ja minst sagt sjukt och djävulskt

Åh fan. Det har jag totalt missat.

Jag såg hur många som "gillat" detta också. Skrämmande!
Citera
2013-06-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ja visst hade KJ honom på sin FB?

Man får ju vändningar i magen... kan därför ödehuset blivit FP1, det har symbolik för mtGM, han har gjort det.. ett segertåg.

Jag tror dock inte hela hon varit där inne varken död eller levande mer än själva dumpningen.. polisens borttagande av avspärrningen talar för det.
Men det kan finnas en baktanke med att man häver avspärrningen så fort, locka eventuellt dit personer som man har intresse av.

De som satt sin fot där efter fynden är säkerligen identifierad.
Sen finns det alltid dessa sensationslystna dårarna som älskar att vältra sig i andras olycka och ju smaskigare ju bättre för dem, skruvade typer.
Citera
2013-06-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Åh fan. Det har jag totalt missat.

Jag såg hur många som "gillat" detta också. Skrämmande!
Kikar på de som gillar...helt otroligt sjukt. Verkar som ngn satanist grupp som dyrkar blod och död
Citera
2013-06-20, 18:46
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Kikar på de som gillar...helt otroligt sjukt. Verkar som ngn satanist grupp som dyrkar blod och död

Det blev för magstarkt för mig, så jag gick inte in på de andras sidor. Men kan man se var dessa bor någonstans...? Eller på något annat vis lista ut var dom befinner sig? Hoppas polisen har kollat det här. Man vet ju aldrig.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in