Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Har en fråga, är det nån som vet om Kj har nåt annat intresse utöver Airsoft?
Vet inte om det kan vara till någon nytta, och jag har redan postat detta för 3-4 veckor sen, men annars är här iaf KJ`s grupper/likes på facebook från 26/4-13:
Teknikmagasinet, Sweden, I bet Norway can get 1 million fans before any other European Country., UNF, Airsoft, Barney Stinson "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead", Soberevent, Vi vill ha högre Studiebidrag !, Brunetter är sexiga, "Have you met Ted ?", Tippmann Sports, Mercedes-Benz, Boden alive, Etherium Sky, Norrbotten paintballförening, Operation Welcome Homes, Inc, Free Vacations for Iraq & Afghan War Veterans, Veterans Helping Veterans, Ares, Sea Shepherd South Africa, LuleåKalaset, Al-shabab international academy, Trinity Airsoft, Frysen Airsoft, Change.org, Facebook, Sova, Silvertejp, Helikopterrånarna, Kenny Starfighter, Jag vill inte förlora vänner och familj_Kör inte full, Mr. Bean, Sheldon Cooper, X Games, Pengar, Mozilla Firefox, Dr Pepper, Johnny Knoxville, Angry Birds, The Stig, Zach Braff, Adam Sandler, Per Oscarsson, Save the Piratebay, The Annoying Orange, Bert Ljung, Vi som älskar att vara lediga, Robert Gustavsson, Top Gear, Dag-Otto (Brevbäraren), Grannen i Beck, Till minne av Andreas E Andersson "Droj", R.I.P Andreas E Andersson, Hilarious Texts :], E-sport på vanlig TV, Björknäsgymnasiet, Försvarsmakten, Insatssoldat, Mr. T, Nordic Rage Metal förening, NRMF, ARNE ANKA, Kungahuset, PDP, BodenArr, GT Airsoft, Dark Knight Halo Suit, GoPro, Which Game Character Are You?, Samsung Sverige, RIX MorronZoo, Cribs Norge, Redwolf Airsoft, Ajour, TheOnlyLuca, Urban Dictionary, Kulturnatt i Boden, Lämna kungen ifred, Gula Bandet - Stöd våra utlandssoldater, Röda Stjärnan, Armyshopen, Terräng, Norrbottens-Kuriren, Byske Paintball & Aktiviteter, Flashpoint Events, Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Chris Colfer, Aftonbladet, Bodenved AB, Skellefteå Airsoft, Fröken-ur.se, TacticalStore Paintballbutik & Webshop, Laservarnare.com - Med vår hjälp slipper du fortkörningsböter, Jag såg dig, jag ville ha dig, jag fick dig, jag tyckte om dig, jag älskade dig, jag förlorade dig, jag saknar dig..., CoolStuff, PAKET AEG CA M15A4 CARBINE, Norrbottens Airsoft Förening, WESTERN FARM, Snö, 500 Tusen Fans och jag blir Nykterist xD, Barncancerfonden, Outbildad & arbetslös, TOP 10 anledningar att vara singel, Boden, Sweden, Asian chicks, Norrbotten, IPHONE/IPOD STÖD, Knivnet & Garderoben, ND3 DISTANCE LASER MÅLBELYSNING, RenoSnick Design, Pirate Party, vapenbutiken, Övertorneå