2013-05-31, 18:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojne85
Det var nån tidigare idag som skrev om nått videoklipp med kj och nån kompis utanför nån bunker? Eller om det var nån bekant till kj.? Nån som kan länka till videon?

Det är bilder

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3295030541696.2127148.1445803303&type=3
Citera
2013-05-31, 18:07
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Haha, förlåt att jag skrattar. Men om nu syftar på blodspåret utanför lägenheten så kommer det ju knappast från något litet sår... Advokaten låter lika obstinat som vissa här hinne så vill försvara KJ oavsett vad.

Kan tyckas märkligt att polisen inte fann "fläcken" intressant vid det första besöket? Det kan väl kallas yrkesskada att "se" saker allmänheten är blinda för. 5 meter från KJ:s dörr har jag läst.
Är det inte en rostfläck utan blod är den nog ditsatt i efterhand av en tämligen sjuk sadist.
En som har väldigt roligt nu, förmodligen euforisk i sitt spel med människors liv som insats.
Sammantaget, sa åklagaren. Diffust, säger jag.
Citera
2013-05-31, 18:08
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
Jag spekulerar i om att det kan vara det blod som media har fotograferat tidigare. Det som såg ut som intorkat blod utanför hans lägenhet.
Det känns tveksamt att det skulle räcka för sannolika skäl, det kan ju faktiskt ha en naturlig förklaring (om än mindre troligt). Det såg ju inte ut att vara några mängder direkt vad jag minns.
Citera
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illkrokkodill
Fast å andra sidan. En kvinna kan blöda riktigt mycket när hon har mens och duschar också...

Nja, men hur frekvent träffades VB och KJ? Det är väl inte utrett vad jag vet.
Citera
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Mensblod är inte samma sak som blod från tex. ett skärsår, det syns vid labbundersökningar vad för blod det är.

ok...tack för infon men näsblod då? är det samma?
Citera
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illkrokkodill
Exakt. Gillar att snitta i hud.
Kännetecknande för mt kan alltså sägas vara en impulsiv aggressivitet – som kan vara riktad både mot sig själv och mot andra. - Hur var det nu med den stackars lilla ledsna hunden som såg så slokörad ut?
Citera
2013-05-31, 18:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är bilder

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3295030541696.2127148.1445803303&type=3

finns videoklipp också där man pratar en massa konstigt om satanister och bunkrar, döda. med skämtsam underton men kan finnas allvar bakom det där skådespelet också.
Citera
2013-05-31, 18:09
Medlem
Citat:
Kan ett svärd ha använts? Vet ju åtminstonde en i KJ:s bekantskapskrets som äger ett svärd. Ne jag tror att många av dessa bevis kan vara planterade för att sänka KJ. Bara en känsla

Ne jag tror killen är sjuk i huvudet. Först hugger han ihjäl henne, sedan styckar han kroppen och dumpar
delarna. En sjuk jävla vidrig människa som förmodligen bara blir dömd till vård för han kan fan inte vara frisk.

Det är ingen jävla film.
Citera
2013-05-31, 18:11
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Mensblod är inte samma sak som blod från tex. ett skärsår, det syns vid labbundersökningar vad för blod det är.

Två sorters blod!!!!????
Finns det fler sorter?
Har de varsin pump också?

Näsblod är väl en egen sort?
Citera
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Om det är KJ som är gärningsman så tror jag inte att det blir fängelse för honom, jag tror mer på kryssning som man kallade det förr i tiden.
Fast man kryssade fler på den tiden man kallade det för att kryssa. Jag känner mig inte övertygad om att det blir SPV om KJ döms, baserat på vad jag vet just nu.
Citera
Medlem
Citat:
finns videoklipp också där man pratar en massa konstigt om satanister och bunkrar, döda. med skämtsam underton men kan finnas allvar bakom det där skådespelet också.
Jaa de är den videon jag letar. Finns vart?
Citera
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Två sorters blod!!!!????
Finns det fler sorter?
Har de varsin pump också?

Mensblod är väl typ levrat blod... med slemhinnor osv.. ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in