2013-05-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Systern såg minst sagt creepy ut Det verkar vara en sinnessjuk familj rakt över. Hur är föräldrarna ingen som vet vad de heter?

Det är inte KJ's syster. Dem har dragit det ur röven att det är hans syrra. Om folk skulle läst tråden har vi redan klarat ut detta för ljusår sedan.
Citera
2013-05-29, 15:44
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Systern såg minst sagt creepy ut Det verkar vara en sinnessjuk familj rakt över. Hur är föräldrarna ingen som vet vad de heter?

MEN FÖR HELVETE!
Det är inte KJ's syster.
Den där tjejen bor 50mil IFRÅN Boden och hon råkar dela samma efternamn.
Är alla som heter Johansson släkt med varandra?!

Snacka om att skapa rykten..
Citera
2013-05-29, 15:45
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Angående dom omtalade nio kniv-huggen:

Här är et fall från USA, 1980:

http://icsahome.com/infoserv_respond/by_article.asp?ID=36468

Priest Found Guilty of Nun's 1980 Murder

New York Times, May 12, 2006
By Christopher Maag

Quote:

The body of the nun, Sister Margaret Ann Pahl, 71, was found on April 5, 1980, in the chapel at Mercy Hospital in Toledo. She had been preparing the Eucharist for Easter services. Her killer laid an altar cloth across her body before stabbing her 31 times. Nine stab wounds to the chest were in the shape of an upside-down cross.

Se där, intressant. Jag har funderat lite på vem uppgiftslämnaren om de nio knivhuggen är? Är det en källa inom polisen, vilket det borde vara, vem kan annars veta, så kan man ju ställa sig frågan, varför berätta i detalj att det var just nio knivhugg. Vill man göra person/personer osäkra, att polisen är någon på spåret, sätta press?
Citera
2013-05-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Skriken: Tjeckien-Sverige 1-2? Passar tidsmässigt och med mängden mål Sverige gjorde

Har tagits upp åtskilliga gånger bla i trådsammanfattningen

Nej, det där tror jag inte alls på. Läste citatet från vad grannen uppfattade som en myckt obegagligt skrik. Han undrade om han skulle gå upp och gå ut och titta efter vad det var.
Citera
2013-05-29, 15:46
Medlem
AlfLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Jag har ställt samma fråga vid 2 tillfällen och har i Pm fått till svar att farfadern avled på ett älderboende på gammelängsgatan som ligger strax nedanför fyndplatsen. Det har också hävdats av någon att han skall ha bott vid "Heden" som är ett villaområde strax väster om kraftstationen vid väg 356, riktning Älvdalen.

Det vore intressant att veta hur nyligen farfadern bodde där "Heden" och om huset fortfarande tillhör släktenför jag antar att det är ett ställe som är väl bekant för KJ. Om det står obebott och släkten fortfarande har detta ställe så borde det kollas upp av polis.

Ja finns det något obebott hus i släkten är det ju onekligen intressant.

Ull-Strumpa svarade mig också.
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Sista året, eller två, på ett äldreboende. Innan det i en hyresfastighet i Boden.
Hyr man så är det ju inget som blir kvar i någon släkt. Om man inte hyr vidare förstås.
Citera
2013-05-29, 15:46
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Min teori är att hon liksom många andra ogillar att springa på asfalt

Det är en möjlighet men jag tycker det är märkligt om han hämtade henne efter motionsrundan och hon skulle (enligt honom) gått hem.

En annan fråga vet någon vem hon skickade sista SMSet till?
Citera
2013-05-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youreallywish
Quoterar här för att detta med satanistfrågan tas upp.

Någon som reagerar på KJ:s syster som verkar ha sadlat om till satanist. Denna syster verkar vara helsyskon till KJ och stå honom nära. Hon har förmodligen fått sitt nya satanistiska jag då hon träffat en satanistpojkvän. Min personliga åsikt är att de ser psykiskt labila ut men det tror jag ju iofs att alla som dras till extrema sektliknande "religioner"...

Kanske har KJ följt lillasysters fotspår och verkligen attraheras av döden. Kanske var KJ inte helt ensam?

Endast spekulationer här...

Hur i helvetet har du kommit fram till att KJ har en syster? Stackars denna tjej som du så förkastligt nu hängde ut i en tråd om styckmord.
Citera
2013-05-29, 15:49
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfLover
Ja finns det något obebott hus i släkten är det ju onekligen intressant.

Ull-Strumpa svarade mig också.
Hyr man så är det ju inget som blir kvar i någon släkt. Om man inte hyr vidare förstås.
Nej, men det kan ju ha funnits en jordbruksfastighet i farfars ägo, trots att han inte var skriven där.
Har för mig att han bodde i lgh sen början på 2000-talet.
Citera
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Började sammanställa en hel rad av rykten och osanningar som den här tråden skapat och nystat i, men avstår nog. Annars blir det nya spekulationer om exakt samma saker och oskyldiga hängs ut. Bäst att hålla sig till den riktiga, verifierade faktan som faktiskt är 100% bevisat.
Är ju såklart intresserad av indicier och möjliga motiv, men svårt att diskutera här...
Citera
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Insnöade på rollspel eller dataspel, svårt att skilja på fantasi och verklighet, avtrubbade?

Precis det jag är inne på också. Hoppas polisen kollar upp hela Teamet grundligt, varenda en. Dock finns det ju vissa deltagare som utmärker sig. Kan inte släppa den teorin alltså.
Citera
2013-05-29, 15:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis det jag är inne på också. Hoppas polisen kollar upp hela Teamet grundligt, varenda en. Dock finns det ju vissa deltagare som utmärker sig. Kan inte släppa den teorin alltså.

Detta är helt klart värt att kolla upp!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Tänk om det är hela jävla softairgun gänget då ?
Dom var ju ut där på lördagen 4 om jag förstått det rätt..

Kan någon bekräfta att dom hade en match" på lördagen el ev Söndagen

Än mer intressant om dom haft matchen kring området vid "åberget" eller vad det nu hette, där vart telefonsignalen täckte.

Vem vet om hon vr klädd som hon var för att KJ övertalat henne att följa med laget ut i skogen (bli smutsig=mjukisk kläder) och sedan har 1- 2 st från laget eller allihopa" (oklart hur många som deltagit)
Haft sina perversa gemensamma drömmar uppfyllda där i skogen..

Där av inget resultat/ fynd i KJs lägenhet idag efter genomsökning

–—————

Ja o ps någon i softgun gänget har hållt på tjata den 18 maj till KJ på ett forum om nån jävla spade
- kib*a kib*a
Vet tog du vägen egentligen xxxxxxx
Du lånade ju min spade, bla bla.

Nå jävla tjat om en spade, fattar inte om han är ironisk.. Mkt mkt sjukt.

Och PS VAR DET INTE DEN 18 maj fyndet GJORDES ?
Skryter dom mellan varandra i koder ?
Citera
2013-05-29, 15:51
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Hawking
Ligger ett gym på plugget där de flesta som går på skolan tränar.

karate klubben ligger inte i närheten av hennes skola har jag för mig.
Var dock några år sedan jag var i luleå så kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in