Citat:
Ursprungligen postat av
KSP
Tror du på det själv? Alldeles för långsökt. Vi får se om det "dyker" upp fler saker på "konstiga" ställen. Är medveten om att det ligger mycket saker ute i naturen och 99% av dom sakerna har ingenting att göra med brottet. Men att sakerna dyker upp på ställen som redan är genomsökta samt ligger alldeles synligt får i alla fall mig att börja undra.
Ser att det är en huvjacka DolceGabbana.
Sa jag att jag tror på det, du spekulerar i hur man kunde ha missat tröjan och tycker det är suspekt och jag gav dig ett fullt möjligt alternativ.
Menar du på fullt allvar att du tar allt polisen säger som sanning och att verkligen 1% av allt man hittar är relevant för utredningen.
I alla fall, eftersom du lägger så mycket tid på att fundera över varför saker dyker upp på platser som redan är undersökta så kan du väl själv komma med en teori då du anser att det är långsökt att jackan blivit planterad.
Ångrar det sista, det behövs egentligen inga mer gissningar i tråden utan bättre att vänta tills det är klarlagt att jackan har med brottet att göra.