2013-05-28, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av margana
Ihop med benen. Snacka om sinnessjukt i så fall. Undra på att det blev snack om ritualmord. Det är nästan som man kan känna polisernas kalla kårar.

Jag tänker direkt på AN. Hon verkar sinnessjuk. Kanske hon som skrivit det sjuka.?
Citera
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Här finns bilderna på tinypic.

Tack så mycket...

Om det värkligen står en tekst, så är det, efter min mening, ABSOLUT INTE KJ som är GM.
Citera
Medlem
slaskpacks avatar
Jag tror att avtrycken vid väggen är spår av att gärningsmannen har lekt med benen när han arrangerade dem, och det jag ser i bilden liknar avtrycken från lårbenen där de kapats....tror att han har lagt dem mot väggen med den kapade änden åt det hållet och benen vinklade ut mot rummet, ungefär som man tänker sig att man ligger på rygg med benen lite uppdragna.
Citera
2013-05-28, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wollcim
"JAG STÅR FÖR" kanske till och med.

Är det bara jag som ser LA längst ut till höger? Börjar tänka på att det slutar "för fosterlandet" om det är städat efter teknikerna?
Citera
2013-05-28, 01:45
Medlem
bubbalees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Jag tänker direkt på AN. Hon verkar sinnessjuk. Kanske hon som skrivit det sjuka.?
ja om man uttalar så jävla fult som att kalla henne kackerlacka, när hon letas och saknas! så lär man ju kanske stå för det man gjort!
Men visst skrev hon typ " jag tänker inte fälla en tår" det skrev hon väl under själva sökandet, inte efter kroppsdelarna hittades?
Citera
2013-05-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
De hade nog inte släppt spärrarna om de inte var färdiga med allt bevismaterial i huset, så du behöver nog inte oroa dig. Och då du bröt dig in i en kommunal byggnad så begick du ett lagbrott bara genom att gå in i huset så jag avråder dig från att kontakta polisen ang det.

Var inte i huset var på fortet..
Där har dom sökt igenom en gång bara, men ej med tekniker.

Tänker också om jag nojjar, men ja tror fan inte det.

KJ har ju medgett att han besökt FP i veckan. Har snuten
då legat o spionerat på han eller wtf?
För varför ska som måsta kartlägga hur han rört sig, samt att
det var killen med saknade spaden som ringde o sa att KJ var i sommarstugan?

Har dom verkligen haft koll ?
Citera
2013-05-28, 01:47
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalmina
Kollade i photoshop och fick fram "JAG STÅR HÄR" men det sista var lite otydligt! ser ut som ett P så kanske PÅ sen går det inte att se ngt mer.

Är det så förstår jag att finnaren av benen fick krishantering. Ryckte till i hela kroppen när jag läste det. Ett budskap till alla oss som undrat var VB är..och hon får själv stå för det: JAG STÅR HÄR. Fy f-n vad groteskt!

Det är värre än "..STÅR FÖR.." mm.
Citera
2013-05-28, 01:50
Medlem
KenLoachs avatar
Tycker "texten" ser ut att kunna vara ganska lång.. "Jag står här och.... (någonting)" kanske?

Edit: Ev. "Jag står här och väntar" eller nåt.. Svårt att tyda, men skulle kunna passa in i ordstorlek där det är svårt att utläsa..
Senast redigerad av KenLoach 2013-05-28 kl. 01:53.
Citera
2013-05-28, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av margana
Ihop med benen. Snacka om sinnessjukt i så fall. Undra på att det blev snack om ritualmord. Det är nästan som man kan känna polisernas kalla kårar.

Jeg synes bokstav nr 2 ser ut som en Norsk eller Dansk Ø
Citera
Medlem
bubbalees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Var inte i huset var på fortet..
Där har dom sökt igenom en gång bara, men ej med tekniker.

Tänker också om jag nojjar, men ja tror fan inte det.

KJ har ju medgett att han besökt FP i veckan. Har snuten
då legat o spionerat på han eller wtf?
För varför ska som måsta kartlägga hur han rört sig, samt att
det var killen med saknade spaden som ringde o sa att KJ var i sommarstugan?

Har dom verkligen haft koll ?
hmm Jag vill inte byta med dig! jag vet ju inte vad du har gjort eller sätt där uppe! men jag kan bara trösta dig med att det är inte ovanligt att man börjar nojja och lägger ihop små bagateller till något onödigt stort! Lita på din egen känsla!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KenLoach
Tycker "texten" ser ut att kunna vara ganska lång.. "Jag står här och.... (någonting)" kanske?

Det står väl: Jag står här och väntar på MB?
Citera
2013-05-28, 01:55
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalmina
Kollade i photoshop och fick fram "JAG STÅR HÄR" men det sista var lite otydligt! ser ut som ett P så kanske PÅ sen går det inte att se ngt mer.

Om jag kisar med ögonen tycker jag mig kunna utläsa: "Här står jag och kan inget annat" - det vill säga det uttryck som normalt brukar tillskrivas Martin Luther inför riksdagen i Worms 1521.

Jag är numera helt övertygad om att GM åtminstone har en fil.kand i religionshistoria!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in