2013-05-27, 11:18
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Jag kan inte se bilderna, nån som kan hjälpa mig.
Citera
2013-05-27, 11:20
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag kan inte se bilderna, nån som kan hjälpa mig.

Vet inte om det var dessa bilder, men jag chansar.

http://www.optical-supreme.com/bilder/spel/FA/gallery/
Citera
2013-05-27, 11:21
Medlem
just_a_girls avatar
Läste i tidningen att VB skulle erhållit blått bälte i helgen kanske var det vad hon skulle plugga ^^ inför. En teori är att hon och MB bestämt sig för att inte träffas och ha sex mer då AN känner till att de haft ett förhållande bakom hennes rygg. Då män inte tänker med annat än det som dinglar mellan benen faller MB dit igen och AN kommer på honom på bar gärning handgemäng uppstår mellan AN och VB som hotar att polisanmäla AN, MB tar AN i försvar och stryper i raseri VB. MB:s hemsida där det stod om hur han trivdes i sin stuga är nedlagd undrar om farbror blå tagit sig en sväng dit... En annan teori är att VB fallit offer för ett kriminellt gäng där någon som en invigningsrit uppmanats att ha ihjäl em person därav är händerna försvunna, de togs med för att visa att gärningen var slutförd. En tredje tanke är att om händerna tagits bort för att dölja DNA spår bör VB gjort motstånd, kanske klöst GM i ansiktet. Folk i Boden bör tänka efter om de sett någon som blivit klöst av katten dagarna efter VB:s försvinnande.
Citera
2013-05-27, 11:23
Medlem
Rolhens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Har följt den här tråden sedan start, och jag märker att det förekommer många spekulationer, vilket kan vara bra och ge infallsvinklar från många håll.

Jag vill bara kolla av lite fakta här med er:

- VB blir hämtad i hemmet av KJ med bil, bekräftat av hennes mamma?

- OM AN kört i fyllan, var var de på fest, hur ser alternativa färdvägar ut?

- Ej bekräftat att VB alls varit i KJs lägenhet, utom hans egen utsago?

- Vad avsåg den/de polisanmälan/-ar som VB gjort?

- Enligt KJ fick hon upprörande SMS, från vem?
////
- De tidigare länkade bilderna som påstås vara tagna efter hennes ben hittats, och tagits därifrån!, i ödehuset, vad är vitsen med att lägga ut en bild på ödehuset tagen innan hon försvann? Vart kommer bilden ifrån? Vem har tagit den bilden? i vilket syfte har bilden tagits? Någon som rekat?
Det finns ingen snö på någon av de bilder från ödehuset som publicerats i pressen!/////

Ni som har fakta i dessa uppgifter kan väl vara så gulliga och svara!

Intressant . Menar du att bilderna är äldre ? Jag har ej tittat på dem
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Varför lägger man ut en bild tagen innan hon försvann? Varför var den bilden tagen öht?

Vet ej var bilden kommer från ursprungligen, men kommunen som äger huset gjorde en inspektion av huset för ca ett år sedan, i och med det så togs en massa bilder av huset både inne och ute. Bl.a. dessa bilder som florerat i pressen.
Citera
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Vet inte om det var dessa bilder, men jag chansar.

http://www.optical-supreme.com/bilder/spel/FA/gallery/
Tack, men Iphonen kan inte öppna dom.
Får bara upp att enheter inte stödjer Adebe Flash Player.
Citera
2013-05-27, 11:25
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandraTheK
Finns det fler än jag, eller är jag ensam om att tro att KJ är oskyldig? Eller i vart fall inte har utfört detta själv? Eller så vill jag helt enkelt inte tro att han är skyldig. Bilder på honom visar inte (enligt mig) en människa som är kapabel till att mörda och stycka, för att efteråt klara av att fortsätta leva som vanligt.

Eftersom du aldrig kan SE på en person vad denne är eller inte är kapabel till så skulle jag säga att din naiva och ytterst amatörmässiga åsikt inte delas av många andra förutom de väldigt naiva och okunniga som tyvärr är i stort antal t.ex i den här tråden.
Citera
2013-05-27, 11:27
Medlem
Quarrels avatar
NSD: Häktningsförhandlingar igång
Citat:
När häktningsförhandlingarna inleddes på måndagen begärde åklagaren [AB] att 22-åringen ska häktas, skäligen misstänkt för mord den 4- 5 maj.
Citera
2013-05-27, 11:28
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tack, men Iphonen kan inte öppna dom.
Får bara upp att enheter inte stödjer Adebe Flash Player.

Någon som kan hjälpa Strumpan?
Citera
2013-05-27, 11:29
Medlem
Bukizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackztah
Alla som tror att det är varg som har tagit hon kan sluta tänka i dom banorna direkt. Under mina 22 år i denna stad så har jag varken sett eller ens hört talas om att varg ska finnas här. Om det är något djur så är det mest troligen en Björn.

Hmm intressant !
Citera
2013-05-27, 11:29
Bannlyst
Vilka bevis har man mot KJ? Verkar ju som att de inte har så mycket konkreta bevis.
Citera
2013-05-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolhen
Intressant . Menar du att bilderna är äldre ? Jag har ej tittat på dem

Ja, jag tror de är äldre. På de bilder som finns i pressen och på tv, finns ingen snö, och lövträden har små löv.
Om det inte är som peatedsoul säger, att det är gamla bilder tagna av kommunen, som äger huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in