2013-05-25, 08:51
Medlem
Apropå att MPS skulle haft en misstänkt person med sig i söket, hur ska de kunna hålla koll eller ordning på det?? Det är väl massa människor som anmäler sig frivilligt, vad ska MPS göra då? Börja neka folk med hänvisning till att de kan vara gärningsmän?

Jag hoppas INTE detta blir så att KJ kan dömas för brott med griftefriden och inte mer, personen som orsakades hennes död ska fanimig också straffas!
Får tyvärr Linda Chen-vibbar av alltihop....även hon var asiatiska....
Citera
2013-05-25, 08:54
Medlem
Kan mordet vara filmat?? börjar kännas mer å mer skumt
Citera
2013-05-25, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
Kan mordet vara filmat?? börjar kännas mer å mer skumt

varför tror du det? ...OM, OM så är fallet så kommer styggelsen upp här på FB säkert. ...Bevare mig....
Citera
2013-05-25, 08:58
Medlem
Quarrels avatar
NSD: Älskad, saknad
Citat:
I dag skulle Vatchareeya Bangsuan ha varit med om en viktig händelse: hennes karateklubb ska ha gradering i dojon i Bergviksskolan i Luleå.

Vatchareeya Bangsuan hade lagt ner stor möda på att nå en ny nivå i den skola av karate som heter Ashihara.

- Hon hade tränat hårt på alla kator och hade utan tvekan tagit ett nytt bälte, säger Am*ndo M*rino, 24, som ibland tränade med Vatchareeya Bangsuan.
Citera
2013-05-25, 08:59
Medlem
wire2s avatar
Han kunde nog inte acceptera att hon inte ville ha honom och därför dödade henne.
Enl hennes tidigare meddelande på Facebook. Det mentala sveket han kände och de dubbla kännslorna ledde nog till den ritual skändningen av kroppen.
Citera
2013-05-25, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Nej, de måste hitta en brottsplats så de kan binda en person till gärningen, annars blir det nog ingen fällande dom.
Är KJ mördaren så tror jag att de hittar mordplatsen, ganska snart om de inte redan har gjort det. Och det här med ritualmord sitter nog mest i journalisternas hjärnor.
Citera
2013-05-25, 09:00
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
varför tror du det? ...OM, OM så är fallet så kommer styggelsen upp här på FB säkert. ...Bevare mig....

Tror gm är mer störd än vad vi trott i våra värsta fantasier
Citera
2013-05-25, 09:02
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

De borde kunna ge henne bältet postumt för att hedra henne.
Citera
2013-05-25, 09:03
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:

Det ser jag som en bekräftelse på att VB inte alls slutat med karaten!
Så trött på att Cinnabar sprider desinformation utöver sina redan usla diagnosticeringar.
Citera
2013-05-25, 09:03
Medlem
Ursäkta, jag måste i min enfald få fråga, vad är det som skiljer i dessa två tidningars affärsideer ???
(det kan väl inte vara så att KN är ideell )

Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
Det finns två olika källor. Aftonbladet om huggen som bildar ett mönster och Kuriren.nu om arrangemanget av benen. Om detta är ett PR-trick från Aftonbladet sida är det riktigt tragiskt.
Citera
2013-05-25, 09:05
Medlem
SKV654s avatar
Citat:
Men, antag att GM gick med i söket nära ödehuset.

- Jag kollar kåken, säger han, och springer fram och tittar. Nej, det är tomt.

Ganska osannolikt att det skulle kunna gå till så. Inte heller sannolikt, men det även möjligt att han tar chansen att springa fram och "upptäcker" delar av sin vän och blir helt förkrossad.

Apropå ödehuset. Är det inte konstigt att huset bara lämnades med öppet fönster och rampen på plats så att kreti och pleti kan göra utflykter in i huset? Borde inte polisen bett kommunen att bomma igen huset i samband med att man släppte avspärrningarna? Eller så gjorde man det, men...
Citera
2013-05-25, 09:06
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy

Om det nu är rituella inslag, varför pyssla med det i sin ensamhet? Kan ge mig fan på att filmat eller fotat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in