2013-05-08, 13:14
Medlem
Hej,

Jag ligger sedan 4-5 veckor tillbaka på Tren E, ca 450mg EW (utöver ca 1g testo EW) och hade tänkt att ligga på trenet ca 15 veckor totalt.

Jag har nyligen fått upp ögonen för Methyl Tren och har blivit riktigt sugen på att slänga in det också, i typ 1.5mg EOD. Blir troligtvis runt 4 veckor totalt.
Min undran; är det emot alla rekommendationer att kombinera dessa två prepp samtidigt? Eller kommer dessa två prepp ge en "synergisk" effekt på det andra preppets bieffekter?

Eller bör jag slänga in Methyl Tren efter mina 15 veckor på Tren E? Vad är det jag bör hålla koll på förutom ev njurar? Brukar inte ha några större problem med de vanligare bieffekterna från Tren, dvs sömnproblem, drömmar, svettningar eller andra psykiska besvär.

Jag har en ganska gedigen kurerfarenhet och det är varken första eller fjärde gången jag kör Tren.

Vore ytterst tacksam för svar eller bara allmänna funderingar från er kunniga där ute!

Mvh
Senast redigerad av Quan 2013-05-08 kl. 13:22.
Citera
2013-05-08, 13:32
Medlem
Vi besitter methyltren fortfarande i vår krets. Min kran tillverkade så kallade superstrengths(methyltren+halo) i en tabb.

Såklart de kommer slita mest på levern på våra tabbar.

På din kur ser de ut som att de kommer slita en aning på levern men mest på njuren.

Vi brukar endast rekommendera methyltren om det är ett måste innan styrkelyft. Annars inte i byggarsyfte då de finns mindre farliga alternativ till ett bättre.

Stor risk för näsblod. Högre blodtryck. Dessa prepp är något man inte brukar kombinera. Varken halo+Mtren. Men är det ett måste..så go hard!

//jeff
Citera
2013-05-08, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Vi besitter methyltren fortfarande i vår krets. Min kran tillverkade så kallade superstrengths(methyltren+halo) i en tabb.

Såklart de kommer slita mest på levern på våra tabbar.

På din kur ser de ut som att de kommer slita en aning på levern men mest på njuren.

Vi brukar endast rekommendera methyltren om det är ett måste innan styrkelyft. Annars inte i byggarsyfte då de finns mindre farliga alternativ till ett bättre.

Stor risk för näsblod. Högre blodtryck. Dessa prepp är något man inte brukar kombinera. Varken halo+Mtren. Men är det ett måste..så go hard!

//jeff

Glömde nämna att denna Methyl Tren är inject. Detta bör vara väldigt mycket snällare mot kroppen, va?

Har du någon egen erfarenhet av methyl tren (oavsett form)?

Målet är enbart att bygga mycket massa och är inte allt för intresserad av styrka.
Citera
2013-05-08, 13:42
Medlem
Jag har aldrig läst om någon som har kört tren E och m-tren, men tren utan ester och m-tren ska vara en brutal pwo och som gör en stor skillnad rent visuellt på ett par dagar.

Så jag förmodar att tren E och m-tren fungerar tillsammans, vad är det du vill få ut av att använda m-tren? Är det styrka eller det visuella ?

Citat:
Ursprungligen postat av Quan
Glömde nämna att denna Methyl Tren är inject. Detta bör vara väldigt mycket snällare mot kroppen, va?

Målet är enbart att bygga mycket massa och är inte allt för intresserad av styrka.

Jag hade själv aldrig använt m-tren för muskelmassa, kör istället npp. I mina ögon så är m-tren till för att komma i tävlingsform när man vill få bort allvätska om det inte körts för att bli extra stark inför en tävling.
Senast redigerad av sallad2k 2013-05-08 kl. 13:45.
Citera
2013-05-08, 13:46
Medlem
Citat:

Methyltren i inject är lite snällare men fortfarande farligt. Kan nog vara den farligaste efter tabben.

Ingen erfarenhet alls. Men har följ en BB som körde det innan tävling så formerna kommer ut/ådror/hårdhet.

Att bygga på en sån steroid är onödigt enligt mig. Visst bygger det bra men skadar njuren rätt bra.

Vill du ha mer krut i träningen kör trenSusp pre-workout. Dock har den också lite grova bieffekter men mindre ön methyltren iaf.

lycka till
Citera
2013-05-08, 14:24
Medlem
Det verkar råda rätt mycket skilda åsikter om Inject Methyl Tren. På amerikanska brädor läser man om killar som ligger på 2mg ED och når sjuka resultat, både styrke- och volymmässigt och klarar sig bra från bieffekter. Amerikaner är iofs också väldigt bra på att avdramatisera alla bieffekter samt att skruva upp doserna.

Men jag skulle vilja höra mer om hur pass bra det är för ren muskelvolym, om det skulle finnas någon där ute som testat.

Tack för era svar hittills!
Citera
2013-05-08, 14:28
Medlem
Citat:
Det verkar råda rätt mycket skilda åsikter om Inject Methyl Tren. På amerikanska brädor läser man om killar som ligger på 2mg ED och når sjuka resultat, både styrke- och volymmässigt och klarar sig bra från bieffekter. Amerikaner är iofs också väldigt bra på att avdramatisera alla bieffekter samt att skruva upp doserna.

Men jag skulle vilja höra mer om hur pass bra det är för ren muskelvolym, om det skulle finnas någon där ute som testat.

Tack för era svar hittills!

Okej, kontakta Mr.oxe han är en Methyltren användare.
Citera
2013-05-10, 12:13
Medlem
Tack för tipset Jeffster!

Iom den väldigt korta halveringstiden känns det som om man kommer få väldigt ojämna nivåer, även om man kör EOD. Skulle man då istället kunna använda methyl tren några dagar i veckan, som en Pwo? Exempelvis på prioriteringspass för släpande muskelgrupper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in