Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
man är en o-bildad bonde som är arg när man ser Muhamed gå runt me svenska tjejer man aldrig kan komma nära
det är bara män som röstar på SD. de är de som aldrig våggar göra något ute på gatan när nån hotar dem och av-reagerar sig i stället på flashback och lägger sin röst på ett skämt parti
det är bara män som röstar på SD. de är de som aldrig våggar göra något ute på gatan när nån hotar dem och av-reagerar sig i stället på flashback och lägger sin röst på ett skämt parti
Typiskt svar från den obildade, jag är förvisso man. Men det jag tröttnat ur på är inte invandraren i sig utan den otroligt slappa invandringspolitiken. Hur våra politiker tar in fler och fler helt utan ett fungerande system.
Sen att man är så urless på invandrare som inte kan argumentera utan att brösta upp sig och skrika i en helt vanlig konversation. Jävla gaphalsar rent ut sagt! Med brist på respekt för andra individer i samhället. Det är sköt ditt så sköter jag mitt, men jag ska FAN ha av det svenska välfärdssystemet, men bidra med något?!? Glöm det!
I vårt samhället har vi säkerligen drygt 200 svartingar, av dessa är 199 dagdrivare som kan nada svenska efter drygt 2 år, åldern på dessa är från 10-35. Och detta är arbetskraftsinvandringen ?
Samtidigt kommer det hit en afghansk familj där barnen lär sig svenska flytande efter 1 år. Dessa är flyktingar. Det är vilja att lyckas!
Med andra ord, trött på menlöst intagande av "negrer" som inte kan något, och vill inte heller. Vad är inskolningstiden på en sådan individ att bli fungerande i Sverige ?

, eller så hatar du bara för att hata och gör som andra gör, och är inte kapabel till att göra egna beslut i livet