Citat:
Ursprungligen postat av zaiman
Precis, och du tillhör tyvärr den få skara trångsynta idioter som vill ta över vårt land för att sedan ruinera det.
Och vem är den ensamme talmannen i SD? Jo Jimmie Åkesson, som jag har sisådär hyllat i mina tidigare inlägg. Det jag riktar kritik mot är att partiet som helhet är ett skämt, vilket är synd. Ett parti med bara en prioritetsfråga bör heller inte ha en plats i riksdagen
Men vilket annat parti i riksdagen är inte ett skämt? Du hittar nog en procentuell andel väljare som är "knulltörstande flintisar" som motsvarar mandatfördelningen i riksdagen om du ringer statistiska centralbyrån och beställer en undersökning. Det samma gäller Åkessons motsvarigheter i den övriga ansamlingen.
Och jag tror du har missförstått begreppet demokrati. Det är inte du ensam som avgör vem som platsar i riksdagen. Det är det svenska folket, och det svenska folket börjar tröttna på invandringen och invandrarna. De har inte bett om den och inte fått styra över den. Systemfel.
Problemet är inte "rasister" eller "främlingsfientliga" i riksdag eller samhälle. De som du kategoriserar på det sättet är bara svenskar som i sitt eget land värnar om sina egna intressen som skändas dagligen. Skulle du kalla kurder för rasister? Judar eller palestinier? Svarta sydafrikaner? Problemet är invandrarna och det krävs bra många tankevurpor om man inte kommer till den slutsatsen förr eller senare.