2013-05-07, 22:33
Medlem
trulyawesomes avatar
Hittade den här länken http://autoblow.se/

Någon som har testat denna, och isåfall kändes det som en äkta avsugning?
Citera
2013-05-08, 00:46
Medlem
revodnebs avatar
He he, den är ju faktiskt lite kul. Men, nej tack (har aldrig testat), jag vill ha äkta vara...
Citera
2013-05-08, 06:57
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-05-08, 07:06
Medlem
Luktar scam! Två olika priser på sidan samt att sidan är tattigt byggt
Citera
2013-05-08, 07:23
Medlem
Köpte den här på Martinshop http://www.martinshop.se/ultrasoft-m...animaskin.html för några år sedan och maskinen var rena besvikelsen. Såg även på recensioner att det var många som tyckte som jag..
Citera
2013-05-08, 12:03
Medlem
Den där maskinen som du köpte på Martinshop vet jag flera grabbar som köpt och ALLA säger att det är dåligt, inte funkar.

När det gäller den här Autoblow som ska vara så ny och bra vet jag inte....maskinen Robosuck har funnits i tio år och den påminner om den. En maskin som också ska vara jävligt torftig.
Citera
2013-05-08, 16:18
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
He he, den är ju faktiskt lite kul. Men, nej tack (har aldrig testat), jag vill ha äkta vara...
Vem vill inte? Men man har ju inte alltid tillgång till det tyvärr!

Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Den där maskinen som du köpte på Martinshop vet jag flera grabbar som köpt och ALLA säger att det är dåligt, inte funkar.

När det gäller den här Autoblow som ska vara så ny och bra vet jag inte....maskinen Robosuck har funnits i tio år och den påminner om den. En maskin som också ska vara jävligt torftig.

Jo den var ju rätt lik med pärlorna och det också, segt :/
Citera
2013-05-08, 16:25
Medlem
Om Autoblow finns på riktigt så kommer den väl att säljas på till exempel Martinshop. Då får man väl veta vad som skiljer denna från en Robosuck, som alltså funnits i tio år snart och som låter som en gammaldags symaskin och inte är särskilt skön heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in