Länge har jag stört mig på boxershortsens odugliga och livsförtryckande design! Jämt och ständigt ska de klämma åt pungen! Sen glider de upp och klämmer ännu mer! Känns som om jag stryper mina framtida barn.
Sen när man ska rätta till dem var femte minut så tror folk att man FICKRUNKAR!
Nu har jag fått nog, tänkte jag och gick för att leta upp en bra kalsongmodell. Jag tänkte att om det är brett mellan benen på kalsongen, samt att "benen" är ganska långa så borde det finnas bra utrymme för pungen. Vilken jävla lögn, helt omöjligt att hitta! Köpte ett gäng kalsonger i min storlek ändå, för det började tryta i kalsonglådan. Det var på vägen mot kassan som fick se dem. Frihetens underkläder, fruktbarhetens framtid! Men ser de inte lite gubbiga ut? Hur tänker folk om de får se en i dessa kallingar? (är 22 år
)
http://www.sunspel.com/us/classic-boxer-short-navy-stripe.html
Ryckte med mig två stycken, provade dem sedan hemma. Min recension:
http://www.youtube.com/watch?v=ZCFCeJTEzNU
Till råga på allt så var de andra kalsongerna jag köpte FÖR SMÅ! Trots att det stod samma storlek på dem som mina andra kalsippor. Detta är givetvis varuhusets taktik för att sälja mer kallefjonger. Ingen skämmer ju ut sig genom att gå och kräva pengarna tillbaks på kalsonger man köpt.
Detta blev droppen, så skulle leda till en stor och livsviktig förändring. Jag ska ha klassiska boxershorts! Köpte sex stycken till och pungen har aldrig varit gladare.
Gubbigt? Trams! Gubbar har ingen anledning att skydda pungen, dessa gentlemansunderkläder är för POTENTA MÄN!!
Detta är den nya folkrörelsen. Dessa underkläder ska beskrivas som "fria", "luftiga", "sexiga" och andra positiva adjektiv.
Varför DU ska skaffa fria och härliga kalsonger:
http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Befruktning/Mannens-inre-konsorgan/
Diskussion:
Bär du fria och luftiga underkläder eller tajta potensmördare? Varför?
Känner du igen dig i min beskrivning?
Kan du tänka dig att råda dina vänner att börja använda Fria Underkläder?
Sen när man ska rätta till dem var femte minut så tror folk att man FICKRUNKAR!Nu har jag fått nog, tänkte jag och gick för att leta upp en bra kalsongmodell. Jag tänkte att om det är brett mellan benen på kalsongen, samt att "benen" är ganska långa så borde det finnas bra utrymme för pungen. Vilken jävla lögn, helt omöjligt att hitta! Köpte ett gäng kalsonger i min storlek ändå, för det började tryta i kalsonglådan. Det var på vägen mot kassan som fick se dem. Frihetens underkläder, fruktbarhetens framtid! Men ser de inte lite gubbiga ut? Hur tänker folk om de får se en i dessa kallingar? (är 22 år
)http://www.sunspel.com/us/classic-boxer-short-navy-stripe.html
Ryckte med mig två stycken, provade dem sedan hemma. Min recension:
http://www.youtube.com/watch?v=ZCFCeJTEzNU
Till råga på allt så var de andra kalsongerna jag köpte FÖR SMÅ! Trots att det stod samma storlek på dem som mina andra kalsippor. Detta är givetvis varuhusets taktik för att sälja mer kallefjonger. Ingen skämmer ju ut sig genom att gå och kräva pengarna tillbaks på kalsonger man köpt.
Detta blev droppen, så skulle leda till en stor och livsviktig förändring. Jag ska ha klassiska boxershorts! Köpte sex stycken till och pungen har aldrig varit gladare.
Gubbigt? Trams! Gubbar har ingen anledning att skydda pungen, dessa gentlemansunderkläder är för POTENTA MÄN!!
Detta är den nya folkrörelsen. Dessa underkläder ska beskrivas som "fria", "luftiga", "sexiga" och andra positiva adjektiv.
Varför DU ska skaffa fria och härliga kalsonger:
http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Befruktning/Mannens-inre-konsorgan/
Citat:
http://www.friatider.se/forskare-varnar-for-spermakris-sa-minskar-du-risken-att-drabbas
Om man tvingar upp testiklarna mot kroppen med tighta kalsonger kan temperaturen bli för hög och då stannar spermiebildningen av.
Citat:
Sedan 80-talet har genomsnittsmannens spermatal fallit med en tredjedel, visar den största undersökningen i ämnet någonsin. Även andelen friska spermier har fallit lika mycket, med ökad risk för ofrivillig barnlöshet som följd.
Citat:
Det klassiska rådet att inte bära tajta kalsonger gäller fortfarande, eftersom spermierna trivs bäst strax under normal kroppstemperatur vilken lättast bibehålls i luftigare underkläder där testiklarna inte pressas uppåt.
Diskussion:
Bär du fria och luftiga underkläder eller tajta potensmördare? Varför?
Känner du igen dig i min beskrivning?
Kan du tänka dig att råda dina vänner att börja använda Fria Underkläder?
(y)