2013-05-06, 11:38
Medlem
Brandfarligs avatar
Har goda möjligheter att genom bostadskön ta över en 2a på drygt 48 kvadrat i Kristineberg. Lägenheten är totalrenoverad 2005 men saknar balkong dessvärre. Hyran kommer ligga på drygt 5500. Vad tror ni att vi(en av mina föräldrar och jag) har att byta den mot 2 ettor där åtminstone den ena har ett attraktivt läge (tänk Solna, Sundbyberg främst).. Vet att det är jättesvårt att svara på men om nån här har lite mer erfarenhet inom bostadsbyten?
Citera
2013-05-06, 11:56
Medlem
Sverige2025s avatar
Pröva!.. Kanske svårt att få 2 st ettor för en tvåa.. Flyttar man ihop , så kanske man vill ha lite större.

Men man vet jo aldrig,.. Men du bör kunna byta till dig en 2:a kanske med lägre hyra i bra läge. Kristineberg är ett aktrativ område, fritt ifrån Babbar och Somalier..

Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
Har goda möjligheter att genom bostadskön ta över en 2a på drygt 48 kvadrat i Kristineberg. Lägenheten är totalrenoverad 2005 men saknar balkong dessvärre. Hyran kommer ligga på drygt 5500. Vad tror ni att vi(en av mina föräldrar och jag) har att byta den mot 2 ettor där åtminstone den ena har ett attraktivt läge (tänk Solna, Sundbyberg främst).. Vet att det är jättesvårt att svara på men om nån här har lite mer erfarenhet inom bostadsbyten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in