Nån som vet hur man säger upp Hallon? Haft det några månader, och det har fungerat riktigt bra, men nu får jag gratis via jobbet så jag behöver inget privat abonnemang. På hemsidan står det...
Citat:
Fråga
Ingen uppsägningstid?
Svar
Är det verkligen ingen hake? Nej, det är sant. Du kan bli abonnemangskund och säga upp ditt abonnemang precis när vill. Givetvis får du använda upp de fria samtal och SMS samt fri surf som du redan betalt för. Det tillkommer inte heller några avgifter för att säga upp ditt abonnemang.
Vi tror helt enkelt att vi är så enkla, billiga och bra att du inte vill lämna oss.
De har ingen information om var och hur man säger upp abonnemanget. På mina sidor kan jag bara byta mellan stort och litet abb. Har skickat mail och bett om uppsägning, men icke fått något svar (4 dagar sedan). På mina sidor är jag fortfarande uppskriven för ett konto som tidigare med nästa betalning imorgon. Chatt-supporten som de hade tidigare verkar också vara borta. Såg 3 elektroniska reklam-banners från Hallon i stan idag som alla prata om att man kan säga upp sitt abonnemang när man vill....