Hejsan experter, jag har blivit spärrad från ett annat forum, hur kan jag skapa en ny identitet där? Har wifi hemma, airport, och en MacBook och en ipad. Med ipaden kommer en inforuta upp direkt jag går till sidan, att jag är avstängd, men med macbooken kommer ingen ruta upp, hur är jag spärrad? trodde det var ipnummer men det verkar vara ipadens eget id-nummer eller?
stänga av airport i två dar?
köpa ny ipad?
bara logga in via macbook?
ominstallera system ipad?
vad göra?
Senast redigerad av tgv23000 2013-05-06 kl. 09:48.
Hejsan experter, jag har blivit spärrad från ett annat forum, hur kan jag skapa en ny identitet där? Har wifi hemma, airport, och en MacBook och en ipad. Med ipaden kommer en inforuta upp direkt jag går till sidan, att jag är avstängd, men med macbooken kommer ingen ruta upp, hur är jag spärrad? trodde det var ipnummer men det verkar vara ipadens eget id-nummer eller?
stänga av airport i två dar?
köpa ny ipad?
bara logga in via macbook?
ominstallera sysrem ipad?
Skaffa Tor Browser så får du nytt IP och ny identitet. Givetvis kan du inte logga in på ditt användarkonto eftersom att det är bannat. Men du kanske kan skapa en ny användare och logga in igen.
Det lär ju finnas en anledning till att du har blivit spärrad. I dom flesta fallen brukar såna spärrar släppas efter ett tag, till och med här på Flashback, så det enklaste är kanske att vänta ut den spärrtiden och sen sluta trolla eller vad det är du hållit på med för att ha blivit spärrad.
Det lär ju finnas en anledning till att du har blivit spärrad. I dom flesta fallen brukar såna spärrar släppas efter ett tag, till och med här på Flashback, så det enklaste är kanske att vänta ut den spärrtiden och sen sluta trolla eller vad det är du hållit på med för att ha blivit spärrad.
jag vet det, men i detta fall kommer spärren inte o släppas. Jaaa du har rätt, jag betedde mej dumt, fy på mej o smisk på stjärten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!