2013-05-06, 09:45
Medlem
tgv23000s avatar
Hejsan experter, jag har blivit spärrad från ett annat forum, hur kan jag skapa en ny identitet där? Har wifi hemma, airport, och en MacBook och en ipad. Med ipaden kommer en inforuta upp direkt jag går till sidan, att jag är avstängd, men med macbooken kommer ingen ruta upp, hur är jag spärrad? trodde det var ipnummer men det verkar vara ipadens eget id-nummer eller?

stänga av airport i två dar?
köpa ny ipad?
bara logga in via macbook?
ominstallera system ipad?

vad göra?
Senast redigerad av tgv23000 2013-05-06 kl. 09:48.
Citera
2013-05-06, 09:47
Medlem
Dator i biblioteket.
Citera
2013-05-06, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Hejsan experter, jag har blivit spärrad från ett annat forum, hur kan jag skapa en ny identitet där? Har wifi hemma, airport, och en MacBook och en ipad. Med ipaden kommer en inforuta upp direkt jag går till sidan, att jag är avstängd, men med macbooken kommer ingen ruta upp, hur är jag spärrad? trodde det var ipnummer men det verkar vara ipadens eget id-nummer eller?

stänga av airport i två dar?
köpa ny ipad?
bara logga in via macbook?
ominstallera sysrem ipad?

vad göra?
Rensa cookies och sparade lösenord.
Citera
2013-05-06, 09:51
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zettaflex
Rensa cookies och sparade lösenord.

okeeej, var det så enkelt, verkar funka.

......nej funkar inte, forumet minns mitt login ändå och spärrar mej.
Senast redigerad av tgv23000 2013-05-06 kl. 09:53.
Citera
2013-05-06, 10:04
Medlem
iKnugens avatar
Kan du logga in på ipaden?
Spärren sitter väl på ditt konto helt enkelt.
Citera
2013-05-06, 10:07
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKnugen
Kan du logga in på ipaden?
Spärren sitter väl på ditt konto helt enkelt.
nej, och om jag skapar ett nytt konto funkar det några timmar sen spärrar dom mej manuellt. Jag känns igen på något sätt?????
Citera
2013-05-06, 10:18
Medlem
JapanKinas avatar
Skaffa Tor Browser så får du nytt IP och ny identitet. Givetvis kan du inte logga in på ditt användarkonto eftersom att det är bannat. Men du kanske kan skapa en ny användare och logga in igen.
Citera
2013-05-06, 10:18
Medlem
boppaloozs avatar
Det lär ju finnas en anledning till att du har blivit spärrad. I dom flesta fallen brukar såna spärrar släppas efter ett tag, till och med här på Flashback, så det enklaste är kanske att vänta ut den spärrtiden och sen sluta trolla eller vad det är du hållit på med för att ha blivit spärrad.
Citera
2013-05-06, 10:24
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boppalooz
Det lär ju finnas en anledning till att du har blivit spärrad. I dom flesta fallen brukar såna spärrar släppas efter ett tag, till och med här på Flashback, så det enklaste är kanske att vänta ut den spärrtiden och sen sluta trolla eller vad det är du hållit på med för att ha blivit spärrad.
jag vet det, men i detta fall kommer spärren inte o släppas. Jaaa du har rätt, jag betedde mej dumt, fy på mej o smisk på stjärten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in